کد خبر: ۷۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

جشن تولد مهدی هاشمی در زندان

فاطمه هاشمی در خصوص آخرین ملاقات با مهدی هاشمی گفت: با توجه به تماسی که آقا مهدی با ما دارد مطلع شدیم که دیروز 14 مهر در روز تولدشان عده ای از زندانیان برای مهدي جشن تولد گرفتند.
جشن تولد مهدی هاشمی در زندان
شیرازه: وی که با خبرنگار انتخاب صحبت می کرد، افزود: مهدي ارتباط بسيار خوبي با ديگر هم بندي هاي خود گرفته و اين مسئله از صحبت هاي مهدي در تماس هايش كاملا اشكار است.

وی ادامه داد: موضوع بسیار مهمی که مدت زیادی است که از جانب ایشان پیگیری می شود پخش کلیه جلسات دادگاه از صدا و سیما است که این درخواست به حدی برای ایشان مهم بوده که حتی مادر من هم طی نامه ای بر این دغدغه مهم مهدی هاشمی تأکید کرده است.

وی در خصوص وضعیت سلامت مهدی افزود: با توجه به اینکه پزشک برای ایشان رژیم خاصی را تجویز کرده بودند متأسفانه ایشان نمیتواند در زندان آن را رعایت کند و این به نگرانی ما دامن زده امیدواریم که برای سلامتی ایشان مشکلی ایجاد نکند .

وی افزود:یکی از نگرانی های مهدی هاشمی موضوع بهداشت زندانیان  است. مثلا سارس به شدت موجب آزار زندانیان گردیده همچنین به دلیل عدم رسیدگی بهداری زندان ناراحتی های جسمی در بین زندانیان شیوع پیدا کرده است.

فاطمه هاشمی افزود: اخیرا هم به دلیل عدم نظارت صحیح، زندانیانی که از بیماری های خطرناک رنج می برند در مجاورت سایر زندانیان قرار گرفته اند که این برای سلامت سایر افراد بسیار خطرناک است.

هاشمی اضافه کرد: من بر اساس همین با مکاتباتی که با وزارت بهداشت کردم درخواستی مبنی اعزام نیرو جهت بررسی وضعیت زندانیان را ارسال کردم. قبل از این هم به دلیل مطالب هشدار دهنده ای که مهدی از وضعیت بهداشت زندان در فیس بوک منتشر کرده بود و همینطور پیگیری های زیاد از ناحیه ما مسئولین زندان اقدام به تعویض ملافه ها کرده بودند که این خود قدمی تا حدی کمک کننده است.
نظرات بینندگان