کد خبر: ۷۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

تیم کارا در ورزشگاه شهید حاجی پور پاسارگاد متوقف شد + عکس

در هفته نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر دیروز تیم کارا شیراز از گروه سوم لیگ دسته دو کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حاجی پور پاسارگاد میزبان تیم باشگاه نفت وگاز گچساران بود که این بازی پس از نود دقیقه تلاش هردو تیم با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، در هفته نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر دیروز تیم کارا شیراز از گروه سوم لیگ دسته دو کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حاجی پور پاسارگاد میزبان تیم باشگاه نفت وگاز گچساران بود که این بازی پس از نود دقیقه تلاش هردو تیم با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

دراین بازی تیم کارا موقعیت های فراوانی روی دروازه تیم حریف ایجاد کرد اما هیچکدام از این موقعیتها به گل تبدیل نشد.

بازی دیروز از ساعت 15 با حضور جمعی اعضای هیئت فوتبال استان فارس وهمچنین جمعی از تماشاگران شیرازی و سعادت شهری آغاز شد.

در پایان این مسابقه محمد عباسی سرمربی تیم کارا شیراز در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما امروز بازی خوبی  از طرف دو تیم ارائه شد به ویژه درنیمه دوم ، اما یک مقدار باید داور بازی را بیشتر کنترل می کرد، زیبنده نیست که چندین بار بازیکنان تیم مقابل خودشان را روی زمین می انداختند ولی داور هیچ عکس العملی نشان نداد.

وی افزود:به هر حال ما  موفق به گلزنی نشدیم، بازی اول  بود و فکر می کنم تیم مقابل از ما شناخت بیشتری داشت، با توجه به اینکه ما در جام حذفی بودیم و ما نیز از تیم حریف خیلی شناخت نداشتیم، هر چند تیم مقابل تیم لیگ یک بوده وانگیزه فراوانی دارد که بیاید و دوباره به جایگاه خودش بازگردد.

عباسی گفت: بازی اول خیلی سخت است و شناخت نیست، انشاالله سعی می کنیم در بازیهای بعد بازی ها را با برد پشت سر بگذرانیم.

سرمربی تیم کارا در خصوص بازی روز چهارشنبه آینده که مقابل تیم شهرداری جویبار خواهند داشت، گفت: از این تیم شناخت آنچنانی نداریم  وبا مشاهده فیلم بازی آنها می توانیم یک شناخت جزئی پیدا کنیم .

 عباسی ادامه داد: بچه های ما خیلی با شرافت فوتبال کردند و خیلی خوب بودند، این فوتبالی که بچه های ما انجام دادند همه چیز داشت جز گل .

 یوسف نادریان سرمربی تیم نفت وگاز گچساران گفت: ما برای برد به پاسارگاد آمده بودیم و فکر می کنم نیمه اول دریک صحنه ما می توانستیم  به گل برسیم  و این بازی می توانست برنده داشته باشد.

نادریان افزود: تیم کارا تیم بسار خوبی است، یک تیم سازمان یافته است و یک مربی خوبی بالا سر آنهاست، آقای عباسی یکی از قدیمی های فوتبال استان فارس است و تیمشان هم خوب فوتبال بازی می کند.

سرمربی تیم نفت وگاز گچساران گفت: بازی بعدی ما روز چهارشنبه هفته آینده در گچساران مقابل کاسپین قزوین خواهد بود.

نظرات بینندگان