کد خبر: ۷۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

روز پر خون فلسطین، درگیری شدید فلسطینیان با مأموران صهیونیستی

کرانه باختری و بخش شرقی نوار غزه شاهد درگیری شدید فلسطینیان با مأموران صهیونیستی در پی هتک حرمت چندین باره مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌ها است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، اوضاع فلسطین پس از چند هفته درگیری‌های پراکنده که با یورش چندین باره شهرک نشینان صهیونیست با حمایت مأموران اسرائیلی به مسجد‌الاقصی آغاز شده؛ به ر وزهای پر خون خود رسیده است.

تلویزیون المیادین در خبری با اعلام خبر شهادت یک بانوی فلسطینی، اعلام کرد که رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند که این زن فلسطینی سعی داشت با چاقو به یک شهرک نشین صهیونیست در منطقه «العفوله» حمله کند.

به گفته تلویزیون المیادین در حالی برخی رسانه‌های صهیونیست از کشته شدن این بانوی فلسطینی خبر دادند که پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عامل عملیات شهادت طلبانه مجروح شده است.

از طرفی تلویزیون المنار نیز در خبری فوری با بیان اینکه یک نظامی صهیونیست توسط یک شهروند فلسطینی با استفاده از سلاح سرد زخمی شد، تاکید کرد که عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله‌های نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «کریات اربع» زخمی شد.

تلویزیون اسکای نیوز عربی نیز در خبری فوری اعلام کرد: شهروند فلسطینی که با چاقو به یک پلیس اسرائیلی در ورودی شهرک «کریاد اربع» حمله کرده بود،به شهادت رسیده است.

از طرفی دیگر تلویزیون الجزیره نیز از برگزاری تظاهرات گسترده‌ فلسطینیان نوار غزه در اعتراض به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها خبر داد.

بر اساس این گزارش در جریان حمله نیروهای نظامی صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی در بیت لحم دست کم یک شهروند فلسطینی زخمی شد.

خبرنگار تلویزیون المنار در فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های فلسطینیان و ارتش رژیم اشغالگر در شرق نوار غزه سه فلسطینی شهید و 20 تن دیگر زخمی شدند.

صبح امروز نیز یک شهرک نشین اسرائیلی در منطقه «دیمونا» در جنوب سرزمین اشغالی پنج فلسطینی را با ضربات چاقو به شدت زخمی کرد.

منابع خبری اعلام کردند که دست‌کم 35 فلسطینی در درگیری‌های اخیر با صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.

وبگاه خبری «العهد» عصر امروز جمعه نیز از یک عملیات جدید شهادت طلبانه با استفاده از سلاح سرد چاقو در شهرک صهیونیست نشین «بتاح تیکفا» در نزدیکی «تل‌آویو» خبر داد.

در شهر بیت‌المقدس نیز بار دیگر مأموران صهیونیستی از ورود مردان زیر 50 سال به مسجدالاقصی برای ادای نماز جمعه، جلوگیری کرده‌اند.

روز گذشته، مأموران اسرائیلی با یورش به اردوگاه «شعفاط» یک جوان 21 ساله فلسطینی به نام «وسام فرج» را به شهادت رساندند.

نظرات بینندگان