کد خبر: ۷۷۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

8 دلیل عمدی بودن قتل عام فاجعه منا

حوادث تلخ حج امسال و تتابع آنها ذهنیت عمدی بودن این حوادث توسط خاندان وابسته سعودی را تا مرز اطمینان قوت می‌دهد که برای اثبات این حقیقت دلایل کافی وجود دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حوادث تلخ حج امسال و تتابع آنها و قرائتی که در اطراف آن است ذهنیت عمدی بودن این حوادث توسط خاندان وابسته سعودی را تا مرز اطمینان قوت می‌دهد که برای اثبات این حقیقت دلایل کافی وجود دارد.

اگر قرائن و شواهد ذیل نشان می دهد این کشتارهای بی‌نظیر در تاریخ اسلام که به صورت ظاهراً تصادفی رخ می‌دهند برنامه‌ریزی پنهان دشمنان اسلام برای کشتار مسلمین و هدم مشاهد مشرفه و آثار اسلامی از سرزمین وحی است که آل‌سعود مجری گوش به فرمان آن است!

دلایل تعمدی بودن حادثه اخیر

۱- حجاج ایرانی حدود سه درصد کل زوار (رسمی و غیر رسمی) بیت الله‌الحرام را تشکیل می‌دهند و حجاج رسمی به اضافه حجاج غیر رسمی سعودی ( که به صورت غیرقانونی در حج حاضر می‌شوند)‌حدود بیست و پنج درصد از کل حجاج را تشکیل می‌دهند.طبعاً اگر حادثه طبیعی می‌بود باید نسبت کشته‌ها با تعداد حجاج هر کشور همخوانی داشته باشد لذا می‌بایست سه درصد از کشته‌ها (یعنی حدود ۷۵ نفر) ایرانی باشند اما تعداد کشته‌های ایرانی بیش از ۲۳۹ نفر است به اضافه مفقودان فراوانی که به احتمال زیاد این آمار را افزایش دهد!

از طرف دیگر هم در حادثه سقوط بالابر و هم در حادثه منا کسی از تعداد کشته‌های عربستان سخن نمی‌گوید در حالی که اگر حادثه عادی و طبیعی بود باید تعداد کشته‌های عربستان در حادثه منا (به احتساب جمعیت حاضر آنها در حج) بیش از ۶۰۰ نفر باشد در حالی که بعید به نظر می‌رسد که از اتباع عربستان افراد معتنابهی در این حوادث آسیب دیده باشند (فاعتبروا یا اولی‌الابصار) !

راز این قضیه از زبان فرمانده نیروهای سعودی ناخواسته افشا شد و معلوم شد که این‌ها مسیر ملیت‌های مختلف اسلامی را از قبل معین کرده بودند و حتی کاروان‌های ایرانی را به اجبار در مسیرهای خاص وارد نموده از رفتن در مسیرهای دیگر منع می‌کرده‌اند تا معلوم باشد در هر مسیری کدام ملیت است و کدام مذهب اکثریت را تشکیل می‌دهند تا بتوانند به راحتی نقشه از قبل طراحی شده خود را اجرا و طوری از مخالفان سیاست‌های خود خصوصاً شیعیان اهل بیت (ع) انتقام بگیرند که آسیبی به اتباع و همراهان خودشان نرسد و البته دل حکام سعودی به خاطر نبودن یمنی‌ها در این حلقه انتقام‌گیری آرام نبود که با حمله در روز عید قربان و در ماه حرام به مردم بی‌دفاع یمن این هوس حکام سعودی نیز برآورده شود! و به راستی خدا کینه درون دلهایشان نسبت به اسلام را برای مسلمین آشکار ساخت که خود فرموده است.

«ام حسب الذین فی قلوبهم مرض این لن یخر‌ج‌الله اضغانهم»؟! (محمد (ص)/ ۲۹، آیا مرض دلان (منافق) گمان کرده‌اند که خدا کینه‌های آنان (نسبت به دین و پیامبر) را آشکار نمی‌کنید؟!

۲- چشمگیر بودن تعداد نخبگان در میان کشتگان و مفقودین از جمله چند قاری رتبه اول مسابقات جهانی از ایران و بعضی از دانشمندان ایرانی نیز دلیل دیگری بر این توطئه و طراحی پنهان برای کشتن حجاج است.

۳- مانع تراشی بر سر راه امداد و عدم اجازه برای انتقال به موقع مجروحان که مکرر از زبان تیم‌های پزشکی و دست‌اندرکاران شنیده می‌شود و پایین بودن خدمات و امداد برای نجات حادثه‌دیدگان که باعث شد بسیاری از مجروحان به دلیل این مانع تراشی‌ها جان باختند.

۴- سکوت معنادار یا مواضع لرزان دولت‌های همفکر دولت سعودی در برخورد با این فاجعه کم نظیر تاریخ اسلام

۵- وقوع حوادث مرموز دیگر (علاوه بر سقوط بالابر و فاجعه منا) در حج امسال مثل آتش‌سوزی در محل اسکان مصریان در منا و آتش‌سوزی در بعضی هتل‌های ایرانیان و حوادث کوچک‌تر دیگر که حمل آنها بر تصادف به هیچ وجه معقول نمی‌نماید.

۶- تقلیل نیروهای انتظامی عربستان در حج امسال به کمتر از نصف و بی‌تفاوتی معنادار نیروهای حاضر در صحنه نسبت به حادثه!

۷- یکی از دانشمندان ایرانی حاضر در حج بعد از حادثه با خانواده‌اش تماس گرفته و سلامت خود را اطلاع می‌دهد اما روز بعد ایشان نیز جزء جان باختگان بود!

۸-طفره رفتن حکام سعودی از قرار دادن فیلم‌های حادثه در اختیار رسانه‌ها از بیم افشا شدن واقعیت

بی‌شک آل‌سعود این ولیده استعمار انگلیس که در طول حیات خود با سلاح‌های آنها (یهود و نصاری) مسلمین را قتل عام کرده و نه تنها کمترین خطری برای کفار و مشرکین نداشته بلکه همیشه مجری خواسته‌های ضد اسلامی آنها در منطقه بوده است حکومتی که در مقابل اهانت امثال سلمان رشدی‌ها به اسلام و پیامبر و آتش زدن قرآن و کاریکاتورهای موهن و تبلیغات بسیار وسیع رسانه‌ای غرب علیه قرآن و پیامبر و توهین‌های مداوم آنها گنگ است و زبان اعتراض ندارد اما برائت مسلمین از مشرکان و جنایت آنها را با کشتن ۶۰۰ زائر خانه خدا و ربودن نوامیس آنها پاسخ می‌دهد و اهل قبله که جانشان از محبت پیامبر و اسلام لبریز است را مشرک دانسته و به زشت‌ترین صورت‌های وحشیانه می‌کشد و با همدستی آمریکا و اسرائیل شهرهای مسلمین را خراب و نفوس انها را قتل عام و اموالشان را به یغما و تروریست‌های وحشی را به اسم اسلام بر جان و مال و ناموس آنها مسلط می‌کند و حتی وقتی کنگره آمریکا برای حمله به سرزمین اسلامی سوریه تردید دارد او اصرار به این حمله نموده و هزینه این جنایت را متقبل می‌شود و به خاطر رد این جنگ توسط کنگره نماینده دولتش قهر می‌کند.

و به خاطر اجرای نقشه‌های آمریکا و اسرائیل با تولید ناهماهنگ و عرضه نادرست نفت بهای آن را از بیش از ۱۰۰ دلار به کمتر از ۵۰ دلار می‌رساند و با این روش دریا دریا اموال امت اسلام را به جیب کفار محارب غرب می‌ریزد و علناً احکام قرآن و سنت پیامبر رحمت را که مبشر عفو و رحمت و سلامت و مهربانی و امنیت بود را زیر پا گذاشت منطقه‌ وسیعی از کشورهای اسلامی را با استفاده از اموال مسلمین به فتنه و فساد و قتل و ناامنی مبتلا می‌کند کجای این حکومت با اسلام و جهت و آموزه‌های آن همخوانی دارد؟

هر کس در دشمنی آل سعود با اساس قرآن و پیامبر عظیم‌الشان اسلام و اهل بیت آن حضرت و همت شدید این حکومت در محو تدریجی آثار اسلام از جمله کعبه شک کند یا آل سعود را نشناخته یا ساده لوح است.

اگر آل سعود دشمن پیامبر و اسلام و قرآن نیست چرا وقتی آن همه توهین به پیامبر اسلام می‌شود هیچ اقدامی عملی و اعتراض کارسازی نمی‌کند اما وقتی فیلمی از سجایای عظیم اخلاقی پیامبر ساخته می‌شود که حتی غیر مسلمین را به شدت تحت تاثیر عظمت شخصیت آن حضرت قرار می‌دهد زوزه این خاندان مزدور غرب و صهیونیسم بلند شده و با تمام توان علیه آن تبلیغ و تخطئه می‌کنند؟!

آیا زمان آن نرسیده که امت اسلام اندکی در آیات سوره منافقون تدبیر کنند و بفهمند که آل سعود منافقند و فقط تظاهر به اسلام می‌کنند تا راحت‌تر بتوانند نقشه‌های دشمنان اسلام را اجرا کنند ولی در باطن هیچ اعتقادی به پیامبر و وحی و سنت او ندارند؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴
0
آخر الزمانه .
امت های اسلامی باید آماده جنگی وسیع علیه کفر باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴
0
از ماست که برماست...