کد خبر: ۷۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

نامه 15 گروه جهادی دانشجویی فارس به مدیر کل صدا و سیما: روستاهای فارس زیر چتر شبکه های دیجیتال قرار گیرند

گروه های جادی فارس در نامه ای به مدیرکل صدا و سیما خواستند تا هرچه سریعتر شبکه های دیجیتال در سرتاسر استان گسترش یابد.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو، 15 گروه جهادی استان فارس در نامه ای به مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس از نبود شبکه های داخلی و امواج دیجیتال در مناطق محروم اعلام نارضایتی کردند.

در این نامه با اشاره به علت انتشار نامه آمده است: آنچه باعث شد این نامه خطاب به حضرتعالی نوشته شود، نه سطح پایین برنامه ها و نه محتوای بعضا ضعیف آن است؛ به محتوا کاری نداریم، نه اینکه انتقادی نداشته باشیم، لیکن این انتقادها را مطرح کرده ایم و جوابی نشنیده ایم.

در ادامه گروه های جهادی اشاره کرده اند: آنچه باعث شد خار در چشم و استخوان در گلو، این نامه را بنویسیم این بود که خانواده بزرگ گروه های جهادی استان فارس این روزها در بازدیدهایشان از مناطق محروم علاوه بر دیدن محرومیت های مادی و اقتصادی، شاهد محرومیت های جدیدی هستند.

در این نامه تصریح شده است: محرومیتی که به مراتب بدتر از محرومیت اقتصادی و در مواردی علت ایجاد محرومیت اقتصادی در روستاها، کم میل بودن به تولید و تنبلی در روستاها شده است. این روزها گروه های جهادی استان، در بازدید از روستاها، تعداد زیادی ماهواره می بینند. علت را که جویا می شوند جواب می شنوند که نبودن فرستنده صدا و سیما و عدم دسترسی روستاها به امواج دیجیتال شبکه های داخلی است.

گروه های جهادی در این نامه نوشتند: تیرهای امواج ماهواره های بیگانگان، هر روز سنگر دیگری را فتح می کند و این بار پس از فتح سنگرهای زیاد فرهنگی و سیاسی در شهرها، سراغ قلب های پاک و بی ریای روستاییان این یاوران صدیق و همیشگی انقلاب- رفته است.

در ادامه آمده است: بگذاریم و بگذریم...غرض از نامه فقط طرح این مشکلات نبود؛ تقاضایی دردمندانه بود از جنابعالی برای پوشش هرچه سریعتر شبکه های دیجیتال در سرتاسر استان تا که هم استانی هایمان مجبور نشوند برای اندک سرگرمی خود به ماهواره-این گنداب فرهنگ سوز- روی آورند.

در پایان این نامه آمده است: در آخر نیز ذکر این مطلب ضروری است که علی رغم پیگیری های فراوان برای دیدار مستقیم با جنابعالی برای طرح این دغدغه و ارائه راهکارها،با بی مهری شما روبه رو شدیم.

این نامه در چند رونوشت به دفاتر نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز، استاندار محترم فارس، فرمانده محترم سپاه فجر استان فارس، مجمع محترم نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس نیز ارسال شده است.

گروه جهادی نادیان، گروه جهادی شهید شاهچراغی، گروه جهادی شهید چمران، گروه جهادی بعثت، گروه جهادی پیمان، گروه جهادی فتح، گروه جهادی فاتح، گروه جهادی شهدای گمنام، گروه جهادی شهید احمد رضا هاشمی، گروه جهادی شهید ابراهیم محمدی زاده، گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، گروه جهادی شهید باهنر، گروه جهادی حرکت المحرومین و گروه جهادی شهید خادم صادق، از نویسندگان این نامه بودند.

نظرات بینندگان