کد خبر: ۷۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

اعتراض آمر به معروف به لاریجانی + عکس

رییس مجلس شورای اسلامی امروز برای شرکت در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر به مرکز همایش های بین المللی برج میلاد رفته بود
به گزارش شیرازه به نقل از فرارو، رییس مجلس شورای اسلامی که امروز برای شرکت در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر به مرکز همایش های بین المللی برج میلاد رفته بود در پاسخ به اعتراض یکی از بانوان حاضر در همایش به نحوه تصویب طرح برجام گفت این موضوع در سطح کلان کشور هماهنگ شده بود.

به گزارش فرارو، پس از اتمام سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر یکی از بانوان حاضر در این همایش سوالی انتقادی را از وی درباره‌ی نحوه تصویب طرح برجام در مجلس مطرح کرد و گفت که مجلس در این زمینه فرمایشی عمل کرده است.

علی لاریجانی در پاسخ به وی گفت:‌ البته اگر این واژه فرمایشی را آن هم در همایش امر به معروف و نهی از منکر نمی‌گفتید بهتر بود؛ زیرا در امر به معروف و نهی از منکر اگر تیز حرف نزنیم اثرش بیشتر است.

وی سپس به تشریح نحوه ‌بررسی، تدوین و تصویب طرح برجام در مجلس پرداخت و گفت، طرح برجام در کلان کشور هماهنگ شده بود. عکس‌های مهسا احرابی فرد عکاس مهر از مرکز همایش‌های برج میلاد را در زیر می بینید.


نظرات بینندگان