کد خبر: ۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
مدیر کمیته امداد استهبان:

کاهش آمار ترک تحصیل دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در استهبان

شهرام بازیار مدیر کمیته امداد استهبان با اشاره به کارکرد موثر نهاد مقدس کمیته امداد در کمک به محرومان، گفت: با همیاری این نهاد آموزش و پرورش، آمار ترک تحصیل دانش آموزان استهبان کاهش یافت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ بازیار مدیر کمیته امداد در تشریح این خبر اظهار داشت: همکاری و همیاری‌های مناسبی میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش استهبان برقرار است.واین این ارتباط وتعامل باعث کاهش آمار ترک تحصیل در این شهرستان بوده است.

وی آمار دانش آمورزان تحت حمایت را 500نفر اعلام کرد و با تاکید بر توصیه اسلام بر انفاق، خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار خانواده  زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استهبان هستند.

بازیار با اشاره به توصیه اسلام در محرومیت زدایی و زدودن فقر از چهره جامعه، بیان کرد: امروز بسیاری از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان کارآفرین در جامعه مطرح هستند.

ایشان تصریح کرد: حضرت فاطمه (ع) به عنوان الگوی زنان عالم در انفاق به نیازمندان پیشگام بوده و از این رو نمونه بارزی در تاسی به شمار می آیند.

وی افزود: طبقات پایین اجتماع از لحاظ اقتصادی با مشکل مواجه هستند و در بین این افراد ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و فکری وجود دارد.

بازیار افزود: توجه مسئولان به نهاد انقلابی امداد باعث شد تا با حضور خیران و مردم ترک تحصیل دانش آموزان را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به دمیده شدن روحیه امید در میان اقشار محروم، گفت: در خانواده‌ها امیدواری سبب شد تا بر مشکلات و سختی‌ها غلبه کنند و هم اکنون به عنوان نیروی موثر در جامعه در حال فعالیت هستند.

نظرات بینندگان