کد خبر: ۷۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

دانشکده علوم قرآنی استهبان خرداد 95 به بهره برداری می رسد

فرماندار استهبان از پروژه ساختمان دانشکده علوم قرآنی استهبان بازديد کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ به منظور پیگیری و حل مشکلات پروژه ساختمان دانشکده علوم قرآنی استهبان، شرفی فرماندار به همراه رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان از این پروژه بازديد و در جریان روند اجرائی و مشکلات آن قرار گرفت.

فرماندار استهبان در حاشيه اين بازديد ضمن استماع گزارشی از وضعیت این پروژه مهم شهرستان،  اقدامات اخیر صورت گرفته را مطلوب ارزيابی کرد و از تلاش و پيگيری پیمانکار، اداره کل نوسازی مدارس و ادراه کل اوقاف و امور خیریه فارس تشکر کرد.

 وی با اشاره به اینکه بدلیل عدم تامین اعتبارات  و عدم موافقت برخی مسوولین استانی اوقاف در گذشته وقفه ای در روند اجرائی ساختمان دانشکده ایجاد شد افزود: با تلاش و همت مسوولین ذیربط بویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعتبار سه میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه لحاظ شده که توسط اداره کل نوسازی مدارس در حال انجام است.

محمد مهدی شرفی با بیان اینکه مذاکرات متعددی با مقامات ذیربط استانی و کشوری با حضور و پیگیری مستمر امام جمعه محترم شهرستان صورت گرفته ابراز امیدواری کرد  بر اساس وعده های رئیس محترم دانشکده علوم قرآنی کشور و با آماده شدن ساختمان،  بتوانیم در شهرستان قرآنی استهبان دانشجوی علوم قرآنی داشته باشیم.

 وی با بیان تاثیر و جایگاه ویژه دانشکده علوم قرآنی در فرهنگ و اقتصاد و توسعه شهرستان، خواستار پیگیری و دغدغه بیشتر اداره اوقاف استهبان برای به نتیجه رساندن این مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس شد.

فرماندار استهبان به مساله تملک زمین ضلع غربی دانشکده برای محوطه ساختمان نیز اشاره کرد و از مدیر کل محترم راه و شهرسازی و مدیریت محترم املاک اداره کل و مسوول اداره راه و شهرسازی شهرستان که زمینه واگذاری این اراضی را فراهم نموده اند تشکر کرد.

 شایان ذکر است ساختمان دانشکده با زير بنای 3700 متر مربع  در 4 طبقه و پيشرفت فيزيکی70 درصدی در حال ساخت  بوده و پیش بینی می گردد حداکثر تا خردادماه سال آتی آماده استفاده باشد.

نظرات بینندگان