کد خبر: ۷۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
هشتاد و ششمین معجون وبلاگی شیرازه؛

فتنه 88 مصداق بارز نفوذ سیاسی دشمن/ فقط تو می توانی سرکشان را «حر» کنی

در هشتاد و هفتمین قسمت از معجون وبلاگی، منتخبی از مطالب باشگاه وبلاگ نویسان فارس در موضوعاتی از قبیل «فتنه 88 مصداق بارز نفوذ سیاسی دشمن»، «عکس نوشته های جذاب تاثیرات ماهواره بر خانواده» و موضوعات دیگر منتشر شده است.
شیرازه: وب نویسان فعالی در سراسر استان فارس هستند که وبلاگ های آن ها از سطح بالایی برخوردار است. محتواهای خواندنی این وبلاگ ها گرچه مشتری خاص خود را دارد اما به منظور معرفی هر چه بیشتر، شیـــرازه در نظر دارد به صورت هفتگی گزیده بهترین های وبلاگی را در قالب «معجـــون وبلاگی» تقدیم شما خوانندگان گرامی نماید.

یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترین ها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس تمامی وبلاگ نویسان عزیزی که مایلند مطالب آنان منتشر شود می توانند به منظور معرفی وبلاگ خود، مطالب تولیدی خود را از طریق ارسال نظر در زیر همین مطلب یا از بخش ارتباط با ما ارسال نمایند.

انجمن وبلاگی جهرم نوشت: عکس نوشته های جذاب تاثیرات ماهواره بر خانواده

عکس نوشته ای برای پیوستن به جنبش خانواده، تهدیدهای و فرهنگی و راهکارهای مقابله با آن که توسط کلام فارس برگزار شده است با موضوع تاثیرات ماهواره بر خانواده " طراحی شده است.

#ماهواره های سمی

ماهواره سمی#جنبش فارس

# نابودی ماهواره شیراز

#ماهواره سمی

 

#ماهواره سمی

 

#ماهواره سمی

وبلاگ از جنس دغدغه نوشت: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا…
تاریخ را که مرور می کنم همیشه محرم مقارن شده با حساسترین برهه های سیاسی و اجتماعی و حتی گاهی زندگی شخصی خودم…



مدتها بود دغدغه داشتم که فرجام برجام چه می شود و واکنش مجلس در مقابل این بی تدبیری دولت به اصطلاح تدبیر و امید چه خواهد بود…که بالاخره با جان فشانی ها و تلاشهای مخلصانه ی! رئیس محترم مجلس جناب لاریجانی رای اعتماد گرفت و مایه ی مسرت و شادکامی دولتیان و دوستانشان و جری شدن آمریکای خبیث از همان ابتدای کار و خط و نشان کشیدنش برای ایران…

گوش شنوایی در میان دولتیان و برخی از مجلسیان نبود که بشنود سخنان حکیمانه و دقیق رهبری مبنی بر سراسر مضر بودن مذاکره با آمریکاو خالی از نفع بودن آن و هشدار دادن از فرجام برجام و اتفاقات پس از آن..

هنوز برجام رای اعتماد نگرفته بود که حادثه منا رخ داد و پادشاه نوکر آمریکایش با شناختی که از دولتیانمان داشت تره هم برایشان خورد نکرد و شد آنچه دیدید!

واگر نبود سخنان مقتدرانه ی رهبرمعظم نه تنها هنوز پیکر مطهر شهدای منا به وطن بازگردانده نمی شد بلکه حتی شاید باید منتظر وقایع بدتر دیگر می بودیم.

وعجیبتر و وقیح تر رفتار و واکنش مسئولین که باز هم از موضع همیشگی رحمائ علی الکفار نه بلکه بدتر از سر ضعف و ترس در مقابل کفار دم از دوستی باآنها می زنند..وگاهی می بینی و حس میکنی به جای آنکه به فکر مردمشان باشند و دوستدار آنها کعبه آمالشان شده آمریکا و اروپا و منافع آنها..

اینجاست که باز مثل همیشه قدر می دانی جایگاه عظیم و مقتدارنه رهبری و ولی فقیه را که حضورش یعنی امنیت ،اقتدار وهویت برای یک کشور و مردم آن.که نه تنها دفع میکند شر دشمنان را بلکه این روزها از قبل مسئولین مدبر!!!دفع میکند مضرات بی تدبیری آنها را…

وباز مقارن شدن همه این اتفاقات با محرم و قیام عظیم امام حسین تزریق میکند به جان ما شجاعت،ایستادگی،مقاومت،و آزادگی و معتقد بودن به شعار هیهات منا الذله حتی به قیمت جان دادن در مقابل یزیدیان زمان و ترجیح دادن مرگ عزتمندانه به زندگی ذلیلانه و ایستادن تا پای جان در کنار رهبر و ولی فقیهت برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت…و خوب می دانی که اینها شعار نیست و با نگاهی به اطراف کشورت و اوضاع نابسامانشان و امنیت ایران،آنهم فقط و فقط از قبل حضور رهبری شجاع از تبار حسین علیه السلام درک میکنی معنای سعادت دنیا و آخرت را که کشوری که مردمش امنیت نداشته باشند هیچ چیز ندارند.

و چقدر زیبا فرمودند امام عظیم الشان که: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

با گریه بر شماست اگر زنده ام حسین   اشک مرا مگیر که بیچاره می شوم

وبلاگ معبر سایبری عمار نوشت: مردی که خودش را پیدا کرد..

ای مردم!سخنان مرا بشنوید و نزد خود نگاه دارید که علم فراوانی به من داده شده است.اگر من،شمارا از همه آن چه می دانم آگاه می کردم،گروهی از شما می گفتید: سلمان، دیوانه است و گروه دیگری از شما می گفتید: خداوند، قاتل سلمان راببخشاید.

سلمان فارسی شیرازی

بدانید که علم منایا و وصایا نزد علی(ع) است و او فصلُ الخطاب است به روش هارون بن عمران و در فضیلت او(سلمان) همان بس که رسول خدا(ص) در مورد او درمیان جمع فرمود: ((ای مردم،بدانید که سلمان،دریایی است که قعر آن نتوان رسید و گنجی است که هیچگاه تمام نمی شود)).  ونیزفرمود: ((سلمان،از ما اهل بیت است و او آبشار گوارایی است که حکمت و برهان از او،تراوش می کند)).

اللهم عجل لولیک الفرج

چهل قطب عرفانی-ص

وبلاگ سنگر خاکی نوشت: چرا این روزها کمتر زیارت عاشورا می خوانی؟

قبل اذان صبح بود. با حالت عجیبی از خواب پرید
گفت:«حاجی خواب دیدم. قاصد امام حسین  علیه السلام  بود.
بهم گفت: آقا سلام رساندند و فرمودند:«به زودی به دیدارت خواهم آمد»
یه نامه از طرف آقا به من داد که توش نوشته بود:« چرا این روزها کمتر زیارت عاشورا می خوانی؟»

چرا این روزها کمتر زیارت عاشورا می خوانی؟

همینجور که داشت حرف میزد گریه می کرد. صورتش شده بود خیس اشک. دیگه تو حال خودش نبود.
چند شب بعد شهید شد.
امام حسین  علیه السلام  به عهدش وفا کرد…

راوی: حاج علی سیفی، همرزم شهید
شهید محمدباقر مؤمنی راد

بی سبب نیست شب جمعه؛ شب رحمت شد مادری گفت "حسین جان” همه را بخشیدند

وبلاگ نویسندگان افتخاری نوشت: فتنه 88 مصداق بارز نفوذ سیاسی دشمن…

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به اندازه ای اهمیت دارد که حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه هستی خویش را در این مسیر گذاشت تا دین مبین اسلام پا برجا بماند.

بزرگ ترین معروف در زمان امام حسین(ع)، بازگشت ارزش های اصیل اسلامی و اصلاح امت پیامبر اعظم (ص) و بزرگترین منکر، حکومت فاسد یزید و انحراف در دین اسلام بود.

فتنه 88 مصداق بارز نفوذ سیاسی دشمن…

آمریکای جنایتکار، صهیونیست ها و ایادی آنها در سراسر این کره خاکی، امروز به عنوان بزرگترین منکر در جهان، همه امکانات و توان خویش را برای مقابله و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان تنها منادی حق و آزادگی به کار بسته اند که به فضل الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور آگاهانه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی همواره شکست خورده و راه به جایی نبرده اند.

امروز تلاش همه جانبه ملت سرافراز ایران اسلامی و دولتمردان باید بر مبنای جلوگیری از نفوذ فرهنگی،سیاسی و فکری نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون آشام در کشور باشد  و تلاش در این عرصه به عنوان یکی از شاخصه های مهم امر به معروف در سطح جامعه است.

فتنه 88  یکی از راه های نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن به ایران اسلامی است به آتش کشیده شدن پرچم امام حسین(ع) در عاشورای 88 توسط فتنه گران در سایه شعار دین و آزادی، نمونه بارزی از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بود که به لطف خدا و با حضور رهبری بصیر، شجاع و مدبر در راس امور کشور، چشم فتنه و فتنه گران کور شد اما در عین حال باید بیدار بود زیرا کار دشمن، دشمنی است و او هرگز ما را رها نخواهد کرد.

همانگونه که امام خامنه ای فرموده اند؛ هجمه و نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بسی سخت تر از مسائلی همچون تحریم های اقتصادی و مسائل امنیتی است و باید هوشیار بود و دانست که برجام بها نه ای بیش در جهت نفوذ به دین اسلام نیست و نباید فریب لبخند موذیانه دشمن را خورد.

نهادینه شدن گفتمان انقلاب اسلامی یکی از آرمان های بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی ،حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است که ان شاءالله با عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مردم  بصیر ایران اسلامی محقق خواهد شد.

بلاگ فانوس جزیره نوشت: فقط تو میتوانی سرکشان را حُر کنی…

حرّ بن یزید ریاحی از شهدای حملهء اوّل محسوب می شود.

فقط تو میتوانی سرکشان را حُر کنی…

راوی گفت: دیدم اسب او را که تا ضربت بر و حاجب او وارد شده بو د و خون از او جاری بود حصین بن تمیم رو کرد به یزید بن سفیان و گفت: ای یزید این همان حر است که تو آرزوی کشتن او را داشتی اینک به مبارزت او بشتاب گفت بلی و به سوی حر شتافت و گفت: ای حر میل مبارزت داری؟ گفت: بلی پس با هم نبرد کردند. حصین بن تمیم گفت: به خدا قسم مثل آنکه جان یزید در دست حر بود او را فرصت نداد تا به قتل رسانید، پس پیوسته جنگ کرد تا آنکه عمر سعد امر کرد حصین بن تمیم را با پانصد کمان دار اصحاب حسین را تیرباران کنند، پس لشکر عمر سعد ایشان را تیرباران کردند زمانی نکشید که اسبهای ایشان هلاک شدند و سواران پیاده گشتند.

پس ندیدم احدی را هرگز مانند او سر از تن جدا کند و لشکر هلاک کند، اهل سیر و تاریخ گفته‌اند که حر و زهیر با هم قرار داده بودند که بر لشکر حمله کنند و مقاتله شدید و کارزار سختی نمایند و هر کدام گرفتار شدند دیگری حمله کند و او را خلاصی نماید و بدینگونه یک ساعتی نبرد کردند و حر رجز می‌خواند.

بعضی گفته‌اند که امام حسین علیه السلام به نزد او آمد و هنوز خون از او جستن داشت، پس فرمود: به به ای حر تو حری همچنان که نام گذاشته شدی به آن، حری در دنیا و آخرت.

نظرات بینندگان