کد خبر: ۷۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

بانوی فراشبندی به 2 هموطن زندگی دوباره بخشید

کلیه های مرحومه احمدی (بیمار مرگ مغزی) همسر آقای میرزایی از فراشبند توانست زندگی دوباره به دو خانوده از شهرستان های فسا و کازرون ببخشد.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار کلیه های یک خانم فراشبندی که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد زندگی و آرامش را به دو خانواده  ازاستان فارس بخشید.

 کلیه های مرحومه خانم احمدی که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت  خانواده ایشان به یک خانم و یک آقا از شهرهای فسا و کازرون اهدا شد.

خانم محسنی  اهل شهر فسا که بیش از پنج سال دیالیز انجام میداد و در انتظار پیوند کلیه قرار داشت ، با تماس بیمارستان مبنی بر اینکه  کلیه های یک بیمار مرگ مغزی آماده پیوند به شماست به بیمارستان نمازی  مراجعه و تحت عمل جراحی قرار گرفت و کلیه مرحومه احمدی توانست زندگی دوباره به  این خانم فسایی برگرداند.

خانم محسنی ضمن تشکر از خداوند و خانوده مرحومه احمدی و میرزایی بیان داشت: با زبان نمیتوانم از شما تشکر کنم و من بیش از پنج اسال بود که حتی آب  هم نمیتوانستم بخورم و اگر یک نصف استکان آب بخوردم باید یکماه بستری میشدم و یا فوری دیالیز میشدم.

کلیه های خانم فراشبندی به یک خانم وآقا زندگی دوباره بخشید

آقای میرزایی همسر مرحومه احمدی نیز ضمن ابراز رضایت از اینکه کلیه های همسرش توانسته زندگی دوباره به دو خانواده ببخشد بیان داشت:  پس از اینکه پزشکان اعلام نمودند که همسرم ضربه مغزی شده و دچار مرگ شده خود داوطلب اهدای اعضای مرحومه بودیم و از پزشکان خواستیم که برای رضای خدا وشادی روح مرحوم در صورتی که بیماری وجود داشته باشد و دارای مشکل مالی باشد ونتواند عضوی را تهیه نماید در صورت تایید پزشک و خوردن خون به هم از اعضای همسر مرحوم من استفاده نماید.

 همسر مرحومه احمدی افزود: خانم محسنی و اقای کشاورز درسته از شهرستان ما نیستند ولی جزء خانواده ما محسوب می شوند و در آینده نیز ارتباط خانوادگی خود را با هم قطع نخواهیم نمود .

کلیه های خانم فراشبندی به یک خانم وآقا زندگی دوباره بخشید

 

نظرات بینندگان