کد خبر: ۷۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴
بازخوانی عاشورای 88؛

آن گاه که فتنه گران دست به خودکشی می زنند + تصاویر

به نظر می رسد، بازخوانی ارتباطات گسترده، فتنه گرانی که به عزای امام حسین(ع) رحم نکردند، با خاندان آل سعود که این روزها مثل رژیم صهیونیستی در یمن کودک کشی می کند، به خوبی چهره واقعی این دلسوزان نظام اسلامی(!) را برای مردم مشخص کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، باور کردنی نبود، هنوز هم نیست، عاشورای سال 61 هجری با تمام ابعادش این بار نه در کربلا که در تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران در  سال 88 شمسی اتفاق افتاد. آتش زدن خیمه های امام حسین(ع)، سنگ زدن بر عزادارن، پاره کردن بنرها و پارچه نوشته ها، سوت و کف و هلهله، تخریب اموال عمومی و مسدود کردن خیابان ها بخشی از اقدامات یزدیان و داعشیان بود. بساط یزیدیان خیلی زود جمع شد، وقتی خیل عظیم جمعیت خشمگین از توهین به مقدسات به راه افتاد، پا به فرار گذاشتند و سطل های زباله را به حال خود رها کردند، اما داغ این هتک حرمت را چیزی نمی تواند التیام ببخشد، به طوری که حتی بعد از سیل خروشان 9 دی و گذشت 6 سال از آن روزها، هنوز، جسارتی که به مجلس و عزای ارباب شد، اشک ها را جاری می سازد.

آن گاه که فتنه گران دست به خودکشی می زنند + تصاویر

داغ عاشورای 88 سنگین است و نمی توان براحتی آن را فراموش کرد. بازخوانی آن چه در آن روز بر عزاداران تهرانی گذشت، می تواند انسان را از عمق سطحی نگری، ساده اندیشی و نفاق برخی از خواصی که عامل دشمن شدند، آگاه کند. مگر می شود، مجلس عزای سالار شهیدان(ع) مورد هتک حرمت قرار گیرد، آن هم در سرزمینی که مردمانش مدام شعار می دهد، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

آن گاه که فتنه گران دست به خودکشی می زنند + تصاویر

دیری نپایید که پرده از چهره نفاق خواصی که بعضا در لباس پیامبر نیز بودند، کنار رفت و نقش بی بدیل آن ها، در پروژه براندازی نظام، با همراهی کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان آشکار گشت.

آل سعود، با دلاری نفتی همواره نقشی فتنه گرانه در منطقه داشته و دارد. آن ها قبلا از این که آشکارا از گروه های تکفیری- صهیونیستی داعش در سوریه و عراق حمایت کنند و این چنین با ورود مستقیم به یمن کودکان و زنان بی پناه را قتل عام کنند، به طور پنهانی، در خدمت گروه های معاند و فتنه گر داخلی در ایران بودند.

آن گاه که فتنه گران دست به خودکشی می زنند + تصاویر

بر اساس اعلام رسمی برخی مسئولین وقت کشور در سال 88، دولت رژیم سعودی، صدها میلیون دلار برای کمک به جریان فتنه در سال 88 با واسطه رئیس دولت اصلاحات پرداخت کرد.

این حقیقت با تمام جزئیاتش یک سال بعد آشکار شد، در مرداد سال 1389 خبر حمایت مالی آل سعود از فتنه 88 توسط  آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه تهران بیان شد. وی گفت: آمریکایی‌ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور‌های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی‌ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می‌‌کردند، گفتند، اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می‌دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد.

آن گاه که فتنه گران دست به خودکشی می زنند + تصاویر

در پی افشاگری آیت الله جنتی در این خصوص، حجت‌الاسلام مصلحي ویز وقت اطلاعات، در تاریخ 9 شهریور 89 این موضوع را تایید کرد و  گفت: اين موضوع واقعيت دارد و حتی ارقام دریافتی فتنه گران از رژیم آل سعود بیشتر از این مبالغ است!

مدتی بعد، برخی از نمایندگان از جمله زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم و حجت الاسلام حمید رسایی ضمن تایید این موضوع خبر از وجود اسناد این کمک مالی دادند. این مواضع در حالی بود که رئیس دولت اصلاحات، سکوت کرد. این انفعال و سکوت باعث شد، مهدی کروبی وارد میدان شود و از خود دفاع کند! او در سال 89 گفت:«این پولها را که ما نگرفته‌ایم؛ پس حتما خاتمی و ... گرفته‌اند».
به نظر می رسد، بازخوانی ارتباطات گسترده، فتنه گرانی که به عزای امام حسین(ع) رحم نکردند، با خاندان آل سعود که این روزها مثل رژیم صهیونیستی در یمن کودک کشی می کند، می تواند به خوبی چهره واقعی این دلسوزان نظام اسلامی(!) را برای مردم مشخص کند.

از طرفی این روزها، دست پرورده های آل سعود و صهیونیست ها در عراق و سوریه(داعشی های تکفیری- صهیونیستی) نفس های آخر خود را می کشند و مثل فتنه گرانی که در عاشورای 88 خیمه های امام حسین(ع) را به آتش کشیدند، به تاریخ می پیوندند و حرم حضرت زینب(س) از لوث وجود آن ها پاک خواهد شد.

نظرات بینندگان