کد خبر: ۷۸۲۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

«شیرازگردی» وزیر اسبق امور خارجه انگلیس همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

پس از ورود جک استراو به هتل هما، تعدادی از دانشجویان انقلابی، در این مکان تجمع کرده و با دست نوشته هایی همچون مرگ بر انگلیس به سفر وی اعتراض کردند. همزمان تعداد زیادی نیروی پلیس مقابل این هتل حضور یافتند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، «جک استراو» وزیر اسبق امور خارجه انگلیس چند روزی می شود که به ایران سفر کرده است. او که گفته می شود در قالب یک تور گردشگری به ایران آمده، هدف از سفر خود را خنثی سازی جو ایران هراسی در رسانه های جهان اعلام کرده است.

جک استراو در ادامه سفرهای استانی خود، پس از استان دارالعباده یزد، ظهر امروز به شهرستان پاسارگاد سفر کرد و امشب وارد سومین حرم اهل بیت شد. او در هتل همای شهر شیراز مستقر شده و ظاهرا قصد دارد چند روزی در این شهر بماند. گفته می شود وزیر اسبق امور خارجه انگلیس فردا دیداری را با برخی عناصر اصلاح طلب فارس خواهد داشت.

پس از ورود جک استراو به هتل هما، تعدادی از دانشجویان انقلابی، در این مکان تجمع کرده و با دست نوشته هایی همچون «مرگ بر انگلیس» به سفر وی به شیراز اعتراض کردند. همزمان تعداد زیادی نیروی پلیس مقابل این هتل حضور یافتند.

سفر استراو در این ایام، بیشتر از هر چیزی، حوادث تلخ عاشورای سال 88 را در اذهان زنده می کند. حرمت شکنی هایی که توسط امت خداجوی! به امام حسین(ع) و عزادارانش صورت گرفت، مستقیما از سوی سفارت بریتانیا فرماندهی می شد و حالا پس از گذشت 6 سال از آن روزها، حضور جک استراو در ایران اسلامی، داغ عزاداران حسینی بار دیگر تازه شد.

واقعا «جک استراو» چرا به ایران و آن هم به شیراز سفر کرده است؟! چرا این سفر دقیقا با تاسوعا و عاشورا همزمان شده؟! چه فتنه‌ای قرار است پس از حضور او رخ دهد؟ چگونه اصلاح طلبان حاضرند، در تاسوعا و عاشورا که شیعیان جهان غرق در ماتم و عزا هستند، از وزیر کشوری که نقش فتنه گون آن در حوادث ایران و منطقه بر همگان آشکار است، پذیرایی کنند.

این سیاستمدار کهنه کار انگلیسی در حالی هدف از سفر خود را خنثی سازی جو ایران هراسی در رسانه های جهان اعلام می کند که این ادعا بیشتر شبیه یک جوک می ماند. بی بی سی رسانه ملکه انگلیس، در ایران هراسی یدطولایی دارد و سیاست اسلام هراسی که این شبکه دنبال می کند اظهرمن الشمس است. کیست که نداند این تلویزیون دولت انگلیس با دروغ پراکنی علیه ایران به بینندگانش القا می کرد و می کند که تاسیسات هسته ای و غنی سازی ایران آتش زیر خاکستر برای غربی ها می باشد، یا این که سال ۸۸ نقش بسیار مهمی در سازماندهی فتنه آمریکایی اسرائیلی بر عهده داشت و پس از آن تاکنون با اخبار و گزارش هایی به دنبال القاء تقلب در انتخابات است.

به هر حال، پس از باز شدن سفارت انگلیس در کشور، اعطای مجوز به برخی رستوران های غربی و سفر وزیر اسبق امور خارجه کشور انگلیس همگی موهبت های پس از برجام هستند که یکی پس از دیگری نصیب ملت ایران می شود! و اگر پس از این، «اوباما» و دیگران که دستشان تا مرفق به خون هزاران نفر از مردم ایران اسلامی و جهان اسلام آغشته است به کشورمان سفر کردند نباید تعجب کرد، چرا که ما می خواهیم با جهان تعامل کنیم! و اصلا نباید یک درصد احتمال داد که این بخشی از پروژه نفوذ است!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴
0
محل اقامتش را تغییر دادند
کوثر
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴
0
الان اقامتش هتل شیرازهست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴
0
چه کسی مقدمات اینکار را فراهم کرده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴
0
تا کی با فلانی و بهمان گروه می خواهد ملاقات کند را درج می کنید. اگر صداقت دارید اسامی کسانی که قرار است با وی ملاقات کنند را درج کنید والا مصداق بهتان و دروغ و تهمت می شود.