کد خبر: ۷۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:

دانشجویان اجازه حضور «جک استراو» در دانشگاه شیراز را نمی‌دهند/ سفر «استراو» توریستی نیست

مسئول بسیج دانشجویی گفت: مگر سیاست های مستکبرانه انگلیس و دشمنی های دولتمردان پلید این کشور پایان پذیرفته یا تغییر کرده؟
به گزارش شیرازه، عباس توانا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز با اشاره به سفر جک استراو به سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: باعث تاسف بسیار است که در شب تاسوعای حسینی خبری ناگوار، خشممان نسبت به یزیدیان زمانه را فزونی بخشید.

وی ادامه داد: حضور سمبل و نماد استکبار پیر، جرثومه دشمنی علیه ایران، عامل و آمر فتنه های علیه کشور موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.

توانا بیان داشت: ننگ بر مسئولینی باد که هیچ توجهی به نفوذ دشمن ندارند. خوش خیالی است اگر سفر جک استراو را صرفا توریستی بدانیم. سفر جک استراو تروریستی است نه توریستی؛ سفر این کوچکمرد جلوه آشکار دست چدنی است که با دستکش مخملی پوشانده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اضافه کرد: این آقای وزیر اسبق روباه پیر، عاشورا و تاسوعای ۸۸ در پی تئوریزه کردن براندازی جمهوری اسلامی در خیابان های کشور بوده، حالا در همان خیابان ها جسارت قدم زدن پیدا کرده است.

وی با بیان این که اُف بر مسئولینی که مسبب قدم نهادن وی در سومین حرم اهل بیت شده اند، ادامه داد: مگر سیاست های مستکبرانه انگلیس و دشمنی های دولتمردان پلید این کشور پایان پذیرفته یا تغییر کرده؟
توانا با اشاره به این که انگلیس هر روز یک بهانه دشمنی می تراشند، افزود: سال ۸۸ با دخالت مستقیم در سرنوشت کشور خیانت های جبران ناپذیری را به بدنه جوان کشور وارد کردند حالا چه شده که دولتمردان ما خون شهدای فتنه را فراموش کرده اند؟ آقای استراو اگر می خواهد ایران بیاید، ابتدا باید پاسخگوی جنایات و بی احترامی مکررش باشد؛ وی ابتدا بخاطر بی احترامی هایش در سال ۸۲ مجازات شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: آقای روحانی در سال ۸۲ نماینده ملت بوده که جک استراو آن بی احترامی را انجام داد؛ جک استراو حالا نیز باید از ملت عذرخواهی کند نه اینکه کل قوای ملت آماده باش مهیا کردن امکانات بهتر سفر عامل نفوذ گردد.

 وی با بیان این که ساده انگاری است بگوییم سفر وزیر اسبق روباه پیر به ایران فقط و فقط توریستی است، اضافه کرد: آقایان دیپلماسی که بهتر از هرکسی معنی این سفر ننگین را می دانند!

توانا با اشاره به این که عده ای آقایان خودفروخته به دنبال مهیای حضور وی در دانشگاه هستند، بیان داشت: مگر غیرت ایرانی در رگ جوانان این مرز و بوم نباشد که عامل سرقت علمی به دانشگاه راه یابد. عزاداران حسینی تاب مشاهده حامیان شمر زمانه را نخواهند داشت.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان این که یقینا اگر قصد حضور در دانشگاه داشته باشد، جوانان انقلابی عزادار عاشورای حسینی نخواهند گذاشت روز آرامی را پشت سر گذارند، گفت: لعنت خدا بر یزیدیان زمانه و وای بر کسانی که قدم زدن با این لشکریان یزید را افتخار می دانند. دانشگاه شیراز همچنین میدانی نخواهد بود.

نظرات بینندگان