کد خبر: ۷۸۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴

انتقاد امام جمعه کازرون از اهدای لوح تقدیر به وزیر امور خارجه آلمان در دانشگاه تهران

خرسند با انتقاد شدید از حضور وزیر امور خارجه آلمان در دانشگاه تهران، بیان داشت: دولت باید در برابر دعوت و اهدای لوح تقدیر به وزیر امور خارجه کشوری که در دوران دفاع مقدس تجهیز کننده بمب های شیمایی صدام بود پاسخ دهد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در خطبه دوم  نماز عبادی سیاسی جمعه امروز  این شهر با تقدیر از هیئت های مذهبی کازرون در برگزاری مراسم های عزاداری اباعبدالله (ع)، اظهار داشت: از اول محرم تا به امروز شاهد برگزاری باشکوه مراسم سوگواری فرزند فاطمه زهرا (س) در جای جای شهرستان کازرون هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج، گفت: معظم له خواستار پیگیری مشخص شدن عاملان اصلی فاجعه منا هستند.

 

خرسند اضافه کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند فاجعه منا به هیچ وجه نباید فراموش شود و دستگاه دیپلماسی و سازمان حج موظف هستند که این موضوع را به صورت قاطع دنبال کنند.

 

خطیب نماز جمعه کازرون با بیان اینکه فاجعه منا یک مسئله سیاسی نیست، گفت: در این فاجعه هزاران نفر در اثر کوتاهی آل سعود جان خود را در حال عبادت و در لباس احرام از دست داده اند و لازم است تا مشخص شدن عاملان و مقصران اصلی، موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: برخی از کشورهایی که تعداد زیادی از حاجیان خود را در این فاجعه از دست دادند از ترس ساکت ماندند و حتی این فاجعه را محکوم هم نکردند که این موضوع جای تأسف دارد.

 

خرسند با انتقاد از سکوت رسانه های استکبار در مواجهه با فاجعه منا، خاطرنشان کرد: سر و صدای این رسانه ها در برابر اعدام یک شرور و قاتل در تهران و شهرهای دیگر ایران، گوش عالم را کر می کنند در حالی که در فاجعه ای به این بزرگی سکوت اختیار می کنند و این یک تناقض بزرگ است.

 

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود به صدور نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در خصوص الزامات برجام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر اساس این نامه، برجام را مشروط به در نظر گرفتن شرایط خاصی پذیرفتند.

 

وی با بیان اینکه طرف مقابل موظف به انجام مفاد این نامه است، تصریح کرد: دولت محترم باید در اجرای به موقع محورهای مختلف نامه مقام معظم رهبری دقت های لازم را داشته باشد.

 

خرسند با انتقاد شدید از حضور وزیر امور خارجه آلمان در دانشگاه تهران، بیان داشت: دولت باید در برابر دعوت و اهدای لوح تقدیر به وزیر امور خارجه کشوری که در دوران دفاع مقدس تجهیز کننده بمب های شیمایی صدام بر علیه رزمندکان و مردم بی گناه ما بود پاسخ دهد.

 

خطیب نماز جمعه کازرون با تأکید بر اینکه در صورت رفع تحریم و آزاد شده پول ها می بایست آن را جهت تولید و پیشرفت زیرساخت ها به کار گرفت، اظهار داشت: اگر تحریم ها برداشته شد نباید سیل ورود کالاهای خارجی به کشور راه بیفتند و همان گونه که رهبر انقلاب تأکید کردند نباید هیچ کالای مصرفی از آمریکا وارد شود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا به هر کشوری نفوذ کند جز بدبختی شامل آن کشور نخواهد شد، تصریح کرد: اگر یک نگاه اجمالی به کشورهایی که آمریکا وارد آن شده است بیفکنیم، ملاحضه خواهیم کرد که آن کشورها ناامن تر شده و ترورریسم در آن جا رشد کرده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴
0
حاج آقا خرسند عضو محترم شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي : متاسفانه اصولگرايان شهرستان كازرون دچار چند دستگي شده اند عده اي به سمت كانديد اي جريان اصلاح طلب و دولتي ها گروهي به سمت كانديد اي جريان انحرافي متمايل شده اند بقيه هم بلاتكليف هستند مي خواستم بدانم آيا همه چيز در حرف است يا در عمل هم بايد قدمي برداشت اگرچه يكي از دلايل اين رخداد ضعف نماينده اصولگراي فعلي شهرستان است اما اين عذر بدتر از گناه است.