کد خبر: ۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴
سفر جک استراو به شیراز :

جک استراو ، آغوش باز فتنه و خباثت برای جامعه است / تبریک در میان عزا برای مسئولین استانی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به سفر غیر توریستی جک استراو ، پیرامون سخنرانی وی و دیدار با مسئولین دانشگاه شیراز هشدار داد.
به گزارش شیرازه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی غریو  با اشاره به راه نفوذ دشمن و نقش مسئولین در اینباره گفت : هرچند که ایام شهادت حضرت ثارالله است اما باید به مسئولین کشوری تبریک بگوئیم که بدون معطلی راه های نفوذ دشمن را مسدود کردند.!!

سید روح الله گلستانی زاده افزود : چه کسی باید پاسخگوی سفر به ظاهر توریستی وزیر خارجه سابق انگلیس باشد.  آنها می خواهند به بهانه سفر توریستی راه نفوذ را باز کنند.

وی با اشاره با سابقه ی چندین ساله انگلیس و امریکا در خباثت افزود:  انگلیس کشوری ست که خباثت دولتمردان آن زبان زد خاص و عام است و سنگ اندازی های این کشور را در تمامی جریان تاریخی ایران را فراموش نکرده ایم .

این فعال دانشجویی گفت : آن ها خود را متمدن نشان میدهند اما پشت این صحبتها ، خباثت ، نیرنگ ، تفرقه و دو قطبی کردن جامعه،  آغوش خود را برای امت ایران اسلامی گشوده است.

وی در پایان ضمن هشدار به مسئولین تصریح کرد : شنیده شده قصد سخنرانی دارد که ما به همه مسولین استان هشدار میدهیم در صورت مجوز نفوذ سخنرانی نماینده روباه پیر دانشجویان شیرازی ساکت نخواهند نشت و انان هم مانند استرو باید خاک شیراز را ترک کنند.
نظرات بینندگان