کد خبر: ۷۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

پایان یک دهه عاشقی در نورآباد+ عکس

دهه اول محرم به پایان رسید دهه ای که هر چه از آن برداریم و استفاده کنم باز کم است و در پایانش حسرت فرصت سوزی ها را می خوریم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین، انگار همان دیروز بود که آفتاب محرم تابید و کربلای دل را در پرتو خود سوزاند. بیرق های سرخ قد کشیدند و در باد به حرکت در آمدند. تا باز عطر شهادت مشام را بنوازد و چشم ها در انتظار طراوت اشک به تماشا بنشیند  و حسینیه ی سینه ها سیاه پوش شد.

آری محرم آمد و انتظار لباس های مشکی به سر شد. تا در این شب ها به سوگ بنشینیم و هر شبی را به یاد یکی از ستاره های دشت کربلا بگرییم.

این داستان هر ساله تکرار می شود و شعر "باز این چه شورش است که در خلق عالم است" تازه تر و نو تر می شود و هر محبی سعی می کند هر اندازه که می تواند این شور خود را به نمایش بگذارد.

یکی بر سر درب خانه اش علم مشکی می زند. دیگری لباس سیاه بر تن می کند، یکی سر بند یا حسین دارد و خیلی ها کوچه به کوچه می گردند و دنبال هیئت هستند.

مردم ممسنی نیز از این داستان عاشقی هر ساله ، جدا نبودند و هر کس به هر اندازه ای که توانست در دهه اول محرم عشق و ارادتش به اهل بیت علیه السلام  را نشان داد. شاید نگاه در قاب دوربین بتواند اندکی از این زیبایی را به نمایش بگذارد.

یادمان نرود همچنان این راه ادامه دارد و ما تا اربعین حسینی همچنان در غم وقایع کربلا مانده ایم و حرمت ها را حفظ می کنیم.

گزارش تصویری از عزادری مردم نورآباد ممسنی در محرم 94

عزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضلعزاداری هیئت های نورآباد ممسنی در محرم 94 سید الشهدا اباالفضل


نظرات بینندگان