کد خبر: ۷۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

یک کازرونی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی شد

سید سعید نجیبی که هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع دانشگاه شاهد تهران مشغول به تحصیل است، در کارنامه خود سابقه دبیری جنبش عدالت خواه دانشجویی دانشگاه مهندسی فن آوری های نوین قوچان و عضویت در شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی کازرون را دارد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، در حاشیه بيست و نهمين نشست سالانه اتحاديه جنبش عدالتخواه دانشجويي که  در تهران برگزار شد طی یک انتخابات، سید سعید نجیبی به عنوان یکی از پنج عضو اصلی این تشکل دانشجویی انتخاب شد.

این دانشجویی کازرونی که هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع دانشگاه شاهد تهران مشغول به تحصیل است، در کارنامه خود سابقه دبیری جنبش عدالت خواه دانشجویی دانشگاه مهندسی فن آوری های نوین قوچان و عضویت در شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی کازرون را دارد.

سید سعید نجیبی+عکس

 

نجیبی پس از اشکان صفری و فرشید جعفری، سومین دانشجوی کازرونی است که طی پنج سال اخیر نامش در میان اعضای اصلی جنبش عدالتخواه دانشجویی دیده می شود.

جنبش عدالت خواه دانشجویی از اوایل دهه ۸۰ شمسی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی مساله عدالت خواهی و آرمان خواهی از سوی قشر دانشجو، شروع به فعالیت کردند و گفتمان و هدف خود را زنده کردن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری، قرار دادند. این جنبش هدف خود را تمرکز بر روی مسائلی قرار داده است که از سوی مسئولان و جامعه مورد کم توجهی و غفلت واقع شده است.
نظرات بینندگان