کد خبر: ۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

وزرای بهداشت و جهاد کشاورزی به داراب و زرین دشت سفر می کنند

نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان روز سه شنبه صبح جهت بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی به شهرستان های داراب و زرین دشت سفر کند.

به گزارش سرویس شهرستان شیرازه به نقل از زرنوشت، بر اساس اعلام نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم، طبق هماهنگی های انجام شده وزیر بهداشت و درمان و وزیر جهاد کشاورزی به دو شهرستان سفر می کنند.

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم به خبرنگار ما گفت: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان روز دوشنبه بعدازظهر جهت بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی به شهرستان های داراب و زرین دشت سفر کند.

وی گفت: وی در این سفر از بیمارستان زرین دشت، بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، مراحل ساخت بیمارستان دوم (امام علی)، و برخی از پروژه های دیگر بازدید خواهد کرد.

احمدی افزود: به احتمال زیاد صبح روز پنج شنبه نیز وزیر محترم جهاد کشاورزی به منظور بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و باغبانی به شهرستان های داراب و زرین دشت سفر خواهند کرد.

پیش از این نیز قرار بود وزیر بهداشت و درمان در پایان ماه مبارک رمضان به داراب و زرین دشت سفر کند که به دلیل تغییر در برنامه ها و سفرهای استانی این سفر انجام نشد. بر اساس شنیده ها وی در این سفر از داراب، زرین دشت و دو شهرستان همجوار بازدید خواهد کرد.

نظرات بینندگان