کد خبر: ۷۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

افتتاح بیمارستان جدید استهبان در دهه فجر

فرماندار استهبان از افتتاح بیمارستان جدید استهبان در دهه فجر خبر داد
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ شورای اداری شهرستان استهبان با حضور سقائی نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر ايمانيه رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس ، شرفی فرماندار ، حجت الاسلام دسترنج امام جمعه رونيز و رؤسای کليه ادارات تشکيل شد.

در اين جلسه شرفی فرماندار استهبان ضمن تسليت ايام سوگواری سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبداله الحسين(ع) گفت: در يک ماه گذشته اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است که برگزاری جشنواره انار ايج، نام گذاری 7 مهر به عنوان روز استهبان از آن جمله بود.

وی به نتيجه رسيدن برجام و برداشتن تحريم‎ها اشاره کرد و افزود: اميدواريم در سال آينده دومين جشنواره انجير را با همکاری مردم و مسؤولين در شهرستان برگزار نمائيم.

نماينده عالی دولت ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ايران توسط مردم انتخاب شده و ملت يکبار ديگر در سال جاری در هفتم اسفند ماه يکی از برنامه‎های جمهوريت را به اجرا می‎گذارد و انشاء‎اله برگ زرين ديگری برای کشور رقم خواهد خورد و  مديران و مسؤولان اجرائی قوانين و مقررات مرتبط را به دقت رعايت کرده و کمک نمايند حرمت افراد حفظ شود.

فرماندار استهبان با بيان اينکه تکريم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم بايد در چارچوب قانون باشد تصريح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و بايد خدمت رسانی مناسب را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

شرفی اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبير و اميد باعث اميدواری بسياری از بيماران شده و با ساخت و تکميل درمانگاه تأمين اجتماعی ، درمانگاه فروهی  ، بيمارستان جديد و ورود پزشکان متخصص به شهرستان  و استفاده از نيروهای بومی شاهد تحولی عظيم در شهرستان خواهيم بود.

وی ضمن قدردانی از مهندس سقائی  جهت پيگيری و تکميل تجهيزات بيمارستان تا پايان سال اذعان کرد: بيمارستان جديد در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

در ادامه دکتر ايمانيه رئيس دانشگاه علوم پزشکی فارس از اختصاص 3 دستگاه آمبولانس برای شهرستان خبر داد و افزود: با ايجاد مرکز جامع سلامت جهت پيشگيری از بيماری،  مردم رابه سمت سلامت سوق دهيم .

رئيس دانشگاه علوم پزشکی پس از پايان جلسه از بيمارستان جديد، درمانگاه سلامت، و درمانگاه خير ساز (حاج محمد خليل فروهی) بازديدکرد و نشستی با دانشجويان دانشکده پيراپزشکی شهرستان استهبان داشت.

نظرات بینندگان