کد خبر: ۷۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

کودکان بواناتی در مهد محرم حوادث عاشورا را به تصویر کشیدند

مربی مهد محرم حسنیه امام صادق(ع) بوانات گفت: مهد محرم بوانات در شبهای محرم هر شب پذیرای بالغ بر 70 کودک بوده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، مراسم عزاداری ویژه خواهران در شهر بوانات از شب اول محرم به مدت 13 شب هر شب از ساعت 9 به همت هیئت فاطمیه و واحد خواهران ستاد نماز جمعه شهرستان بوانات و با حضور پرشور خواهران در حسینیه امام صادق (ع) سوریان بوانات برگزار شد که به منظور درک بهتر عزاداری و سخنرانی ها در کنار این مراسم مهد محرم نیز بر پا بود.

برزگر مربی مهد محرم حسینیه امام صادق(ع) ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: مراسم عزاداری از شب اول محرم و بمدت 13 شب در این مکان برقرار بود که به منظور درک بهتر سخنرانی ها و عزاداری ها این مهر راه اندازی شد تا کودکان نیز در مدت برگزاری مراسم سرگرم باشند.

برزگر افزود: در مدت این 13 شب هر شب بالغ بر 70 کودک در مهد محرم با برنامه های نقاشی حوادث کربلا، پخش فیلم و داستان های محرم سرگرم بودند که هدف از راه اندازی این مهد علاوه بر برداشته شدن مزاحمت کودکان برای مادران در زمان برگزاری مراسم، آشنایی کودکان با حوادث عاشورا و روایت داستان واقعه کربلا نیز از اهداف راه اندازی این مهد بوده است.

مربی مهد محرم حسینیه امام صادق (ع) همچنین گفت: در این شب ها هر شب از بین نقاشی های برتر کودکان به 3 نقاشی برتر جوایزی اهدا شده است.

در مراسم عزاداری هیئت فاطمیه هر شب جمعیتی بالغ بر 600 تن از خواهران شرکت داشته اند.

انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان