کد خبر: ۷۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

دانش آموزان پاسارگادی برای رای دادن صف کشیدند + عکس

هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان پاسارگاد همزمان با 95 هزار مدرسه و مجتمع دانش آموزی و با مشارکت 10 میلیون دانش آموز درسراسر کشور برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان پاسارگاد همزمان با  95 هزار مدرسه و مجتمع دانش آموزی و با مشارکت 10 میلیون دانش آموز درسراسر کشور برگزار شد.

شورای دانش آموزی به منظور زمینه سازی برای همکاری فعال ومشارکت  و مسئولیت پذیری دانش آموزان در فعالیت های اعتقادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و پرورشی مدرسه وایجاد ارتباط صحیح  و مستقیم  بین دانش آموزان و اولیاء مدرسه  تشکیل می شود.

90هزار و 404 دانش آموز استان فارس نیز  برای تصاحب 33 هزار کرسی شورای دانش آموزی مدارس فارس با هم به رقابت پرداختند.

در مقطع ابتدایی فقط از پایه های سوم تا ششم و در مقطع متوسطه اول و دوم تمام پایه ها می توانند در انتخابات کاندیدا شوند و  رای دهند.

 پس از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی، بین روسای آن ها در 59 منطقه آموزشی استان فارس انتخابات دیگری برگزار خواهد شد که از هر منطقه یک نفر به اداره کل معرفی می شودو درنهایت بین این افراد نیز انتخابات برگزار می شود و 10 نفر به نمایندگی از فارس به مجلس دانش آموزی معرفی می شوند.

نظرات بینندگان