کد خبر: ۷۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

پورتال استانداری فارس همچنان وصالی را فرماندار پاسارگاد می داند+ عکس

27 مهر ماه مرتضی وصالی پس از سه سال واندی به دلیل همسو نبودن با دولت، سکان مدیریت ارشد شهرستان پاسارگاد را به طاهر ایزدی سپرد.

به گزارش سرویس شهرستان شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، دغدغه اصلی دولت در اطلاع رسانی و انعکاس و  انتقال ضعیف خدمات و فعالیتهای گسترده به مردم از سوی دستگاههای اجراتی و ادارات و نهادهای مرتبط در حالی به دفعات از سوی دولت و مدیران ارشد دولت روحانی مطرح می شود که در ساختمان سفید استانداری فارس در مرکزیت یک سایت شاهد لینک انبوهی از پرتالهای غیر فعال هستیم که انگار در عصر ارتباطات و قرن سیطره  اینترنت،مدیران همچنان با غیر فعال کردن کانال ارتباطی مجازی عملکرد دولت به مردم ، مصرانه  در تقویت ضعف اطلاع رسانی خود در جا می زنند و تلاشی در به روز رسانی آن نمی کنند.

ده روز قبل یعنی در تاریخ 27 مهر ماه مرتضی وصالی پس از سه سال واندی به دلیل همسو نبودن با دولت، سکان مدیریت ارشد شهرستان پاسارگاد را به طاهر ایزدی سپرد.

اما پورتال استانداری فارس در این ایام گویا به خواب پاییزی رفته و هنوز پس از گذشت ده روز در قسمت معرفی فرمانداران شهرستان های فارس،مرتضی وصالی را  به عنوان فرماندار پاسارگاد  معرفی می کند.

سوال اینجاست که آیا استانداری فارس با این همه عظمت و داشتن این همه نیروی انسانی،شخصی را برای به روز کردن پورتال استانداری به عنوان مهمترین راه اطلاع رسانی و خروجی عملکرد و تغییرات استانداری انتخاب نکرده است؟

 

 

نظرات بینندگان