کد خبر: ۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

مسئول بسیج دانش آموزی فارس: دانش آموزان در جبهه جنگ نرم موقعیت شناس باشند

وستدار رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: در جبهه جنگ نرم باید با بصیرت و الگو گیری از شهیدان جنگ سخت در این مسیر گام بردارید و با موقعیت شناسی مراقب باشید حرکتی از شما سر نزد که آب در آسیاب دشمن ریخته شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، یادواره شهید حسین فهمیده و 52 شهید دانش آموز شهرستان قیروکارزین برگزار شد. در این یادواره که با حضور دانش آموزان پیشگام و تنی چند از مسئولان شهرستان و همچنین خانواده معظم شهدا برگزار شد.

محمد جعفر دوستدار رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با اشاره به رشادت های شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس گفت: این عزیزان با بصیرت خویش و زمان شناسی کلاس درس را رها کردند و در مدرسه ای دیگر حماسه آفریدند.

وی افزود : اکنون شما دانش آموزان عزیز که میراث دار خون آن عزیزان هستید در جبهه جنگ نرم باید با بصیرت و الگو گیری از شهیدان جنگ سخت در این مسیر گام بردارید و با موقعیت شناسی مراقب باشید حرکتی از شما سر نزد که آب در آسیاب دشمن ریخته شود.

دوستدار در پایان این مراسم ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا همراه با دانش آموزان آنان را نیز دعوت به شرکت در راهپیمایی 13 آبان نمود.

 

نظرات بینندگان