کد خبر: ۷۸۷۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

دبیر حزب کارگزاران انجمن «وفاق و توسعه» دانشگاه شیراز را قال گذاشت/ دیدار با رئیس دولت اصلاحات علت عدم سفر کرباسچی به شیراز

انجمن وفاق و توسعه دانشگاه شیراز تشکلی نو و دولت ساخته است که از اواخر سال گذشته اعلام موجودیت کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آئین گشایش انجمن وفاق و توسعه دانشگاه شیراز لغو شد. این مراسم که قرار بود، فردا با حضور غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران برگزار شود، با خلف وعده کرباسچی برگزار نمی شود.

دبیرکل حزب کارگزاران اعلام کرده که به دلیل برگزاري جلسه شوراي عالي سياست گذاري اصلاح طلبان در يكشنبه شب به رياست رئیس دولت اصلاحات قادر به حضور در شیراز نیست.

کرباسچی شهردار اسبق تهران است که در سال 77 به جرم اختلاس به حبس محکوم شد. او از حامیان ویژه رئیس دولت اصلاحات است که کمک ویژه ای به پیروزی او در انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری کرد.

در سال 88 کرباسچی به ستاد کروبی پیوست و قرار بود در صورت پیروزی کروبی، معاون اول شود اما کرباسچی در کمال ناباوری به موسوی رای داد تا تعداد آرای باطله از رای کروبی بیشتر شود.

حمایت کرباسچی از فتنه 88 و موسوی تا امروز ادامه دارد. او امسال در مراسم افطاری رئیس جمهور، موسوی را سید مظلوم خواند!

البته، این سبک خلف وعده در بین اصلاح طلبان امری مرسوم است. اردیبهشت سال گذشته نیز قرار بود محمدرضا عارف برای گشایش شعبه بنیاد امور ایرانیان به شیراز سفر کند که سفر خود را لغو کرد.

گفتنی است انجمن وفاق و توسعه دانشگاه شیراز تشکلی نو و دولت ساخته است که از اواخر سال گذشته اعلام موجودیت کرد و مهرماه امسال اعضای شورای مرکزی خود را شناخت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
lind
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴
0
شيرازه متشكريم/
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴
0
مرگ بر فتنه گران خائن و وطن فروش!!!