کد خبر: ۷۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

مهمترین تروریست‌های کشته شده سوریه + اسامی

حملات روسیه به مواضع تروریست ها انتقادات زیادی را برانگیخته است. اسامی زیر برخی از کشته شدگان اخیر تروریست ها را نشان می دهد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، پس از چندین سال درگیری و جنگ داخلی در سوریه سرانجام روسیه رسما وارد جنگ این کشور شد و با فرستادن تجهیزات نظامی و حملات هوایی به مواضع مخالفین این کشور، ضربات سنگینی را به تروریست ها وارد کرد. اما پس از این ورود جدی به سوریه توسط روسیه، آمریکا و متحدانش، شروع به انتقاد علیه این کشور کرده و حملات روسیه را مضر نامیدند. این انتقادات تا جایی ادامه پیدا کرد که یک سخنگوی وزارت خارجه روسیه بیانیه ای رسمی صادر کرده و گفته بود:  کشورش به خاطر انتشار اطلاعات دروغ درباره تلفات انسانی حملات هوایی روسیه اعتراض خود را اعلام می کند. در حملات هوایی روسیه تنها مواضع داعش مورد هدف قرار می گیرد و  هیچ غیر نظامی کشته نشده است.

فهرست زیر، اسامی برخی از فرماندهان نظامی کشته شده طی درگیری های اخیر ارتش سوریه و حملات هوایی روسیه علیه تروریست هاست که نشان می دهد، این حملات ضرباتی سنگین به تروریست ها وارد شده است

یکی از برجسته ترین افراد کشته شده، یوسف عاصی است که عضو شورای مرکزی احرارالشام نیز بود.

اومواس نیز در حلب کشته شد.
 

اما حملات هوایی روسیه یک فرمانده سابق نظامی سوریه را نیز کشته است. این  فرمانده فراری ارتش سوریه که به تروریست ها پیوسته بود، توسط این حملات هوایی به هلاکت رسید.
 

محمد فیصل فرمانده نظامی دیگری است که گفته می شود در جنوب سوریه ترور شده است.


اساطف دیگر فرمانده نظامی احرارالشام است که به هلاکت رسید.


ابوحسین فرمانده نظامی جیش النصر، دیگر تروریستی است که در روزهای اخیر طی درگیری های صورت گرفته به هلاکت رسید
 

ابو مصطفا فرمانده احرار الشام است که در درگیری های اخیر سوریه به هلاکت رسیده است.


ابو عبدالرحمن یکی از فرماندهان نظامی داعش است که در درگیری با ارتش سوریه کشته شده است. او در درگیری های منطقه قنیطره به هلاکت رسیده است.


ابراهیم رهاوی، فرمانده نظامی گروه تروریستی احرارالشام، دیگر فرمانده ای است که طی روزهای گذشته در حلب به هلاکت رسیده است.


علا عبدالمعطی که جزو فرماندهان نظامی فیلق الشام بوده است، در حمله های صورت گرفته کشته شده است.
نظرات بینندگان