کد خبر: ۷۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

«نه» دانش آموزان سروستانی به آمریکا تمدید شد + عکس

همزمان با یوم الله 13 آبان و همگام با سراسر ایران اسلامی،دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بصیر،ولایتمدار و انقلابی سروستان با حضور حماسی خویش در مراسم راهپیمایی روز دانش آموز،فریاد استکبار ستیزی "مرگ بر آمریکا" سر دادند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، همزمان با یوم الله 13 آبان دانش آموزان ،دانشجویان و مردم بصیر،ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان با حضور مقتدرانه خویش در مراسم راهپیمایی روز دانش آموز، با مشت های گره کرده و در صفوفی فشرده، فریاد استکبار ستیزی "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

 

براساس گزارش سروستان ما، در این حماسه بزرگ بصیرتی که از ساعت 10 صبح امروز و از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز شد،  شرکت کنندگان در این مراسم، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)،شهدا و مقام معظم رهبری، انزجار خویش را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام ابراهیمی،امام جمعه سروستان در سخنانی ضمن تقدیر از حضور حماسی دانش آموزان و عموم مردم بصیر و ولایتمدار این شهرستان در راهپیمای حماسی یوم الله 13 آبان، با تاکید بر استکبار ستیزی ملت آزاده ایران اسلامی در بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند؛شعار استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا ملت ایران، دارای یک پشتوانه قوی منطقی و فرهنگی است و تا زمان نابودی کامل مستکبرین جنایتکار در سراسر عالم ادامه خواهد داشت.

 

به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسراییل، برگزاری مسابقه نقاشی توسط دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید رجبی و قرائت قطعنامه یوم الله 13 آبان از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

 

گوشه هایی از این حضور حماسی از نگاه دوربین؛

 

انتهای پیام/224224


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان