کد خبر: ۷۹۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴
مشاور فرمانده کل سپاه در شیراز:

برخی می‌خواهند استکبارستیزی را به‌ نقد بکشند/ استکبار از ایران اسلامی می ترسد نه ایران هسته ای

مبنایی‌ترین بحث انقلاب اسلامی را باید استکبارستیزی و مقابله با سلطه استعمار دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو، سردار خسرو عروج در همایش مرگ بر آمریکا که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار ‌شد اظهار داشت: مبنایی‌ترین بحث انقلاب اسلامی را باید استکبارستیزی و مقابله با سلطه استعمار ذکر کرد.

وی افزود: به لطف خدا، برکت انقلاب و خون شهدا بسیاری از مفاهیم تبدیل به مصادیق شد و هر کسی بخواهد در این مسیر گام بردارد موضوعات آزمایش‌شده بسیاری را در پیش رو دارد که می‌تواند از آن‌ها بهره گیرد و استفاده کند.

عروج ادامه داد: برخی از اسناد منتشرشده در دنیا که گوشه‌ای از آن به دست ما رسیده بحث انقلاب اسلامی ایران است و آنچه بر اساس این مدارک که از سوی طرف‌های مقابل ما به بشریت عرضه شده مشخص می‌کند که کاری فارغ از معیارهای دنیوی و بشری انجام داده‌ایم.

وی افزود: این اسناد که در نشریات معتبر دنیا منتشر شده است بیان می‌کنند که یک‌صدم جمعیت دنیا حرف‌هایی را مطرح کردند که به اثبات رسیده و می‌گویند که پشتوانه میدانی آن مکتبی و یا به قول آن‌ها مذهب است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: در رأس آن موضوعات مکتبی چند نکته مطرح و اثرگذار وجود دارد که یکی از آن‌ها این است که اگرچه ایران پیش از انقلاب را به خاطر قدرتش ژاندارم منطقه می‌شناختیم اما آنان انقلابی را به ثمر رسانده‌اند که عین معجزه و شعوری بالاتر از شعور انسانی پشتوانه آن بوده که آن را به کشور امروز تبدیل کرده است.

عروج بابیان این مطلب که کشورهای غربی بیش از 50 مؤلفه را برای پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند  گفت: یکی از مؤلفه‌های آنان این است که این جماعت به این مسئله اعتقاد دارند که اگر یک نفر از آن‌ها در میدان باشد ازلحاظ تعهد، مسئولیت را از خود ساقط‌شده نمی‌دانند و غربی‌ها درست فهمیده‌اند و شهدای ما به‌راستی به این مسئله اذعان کرده‌اند.

وی افزود: امام راحل روشن بودن چراغ درون را که با کوچک‌ترین موجی خاموش نمی‌شود عامل دوام و بقای انقلاب می‌دانستند و همین اشتیاق درونی باعث جمع شدن دلباختگان انقلاب در جنگ تحمیلی و پیروزی ایران اسلامی شد.

وی درمورد بحث استکبارستیزی با استناد به صحبت‌های امام گفت: هر جا خواستید از این موضوع صحبت کنید به امام راحل استناد کنید و اگر چنین شود می‌توانیم در این مسیر طی طریق کنیم وگرنه هو و جنجال و شعار در جامعه بسیار است و برخی تلاش می‌کنند با ظاهرالصلاح بودن و دلایل به‌ظاهر منطقی مسئله لزوم استکبارستیزی را به‌ نقد بکشند.

عروج ادامه داد: به گفته رهبر انقلاب استکبار از ایران هسته‌ای نمی‌ترسد بلکه از ایران اسلامی و نه از نوع آمریکایی آن می‌هراسد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و ظلم است و تا زمانی که شعله درونی ما می‌جوشد می‌توانیم قدرت درک حق از باطل را داشته باشیم و در مسیر ظلم‌ستیزی گام برداریم.

وی افزود: الآن زمان آزمون و حتی آزمایش پس‌داده‌های گذشته است تا مشخص شود که چه کسانی در مسیر مقابله با استکبار جهانی همچنان ثابت‌قدم هستند.

در ابتدای این مراسم مسئول حوزه بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز خوشحالی از این‌که در فضایی که بسیاری از سخنرانی‌ها لغو می‌شود این جلسه تشکیل شد و با تأکید بر مبارزه با استکبار گفت: اگر بحث انجام فرایض دینی به نفی ظالم و حمایت مظلوم منتهی نشود تأثیر خود را نخواهد داشت.

محمد کیانی افزود: باید تولی‌ها و تبری‌ها وجود داشته باشد و در غیر این صورت مصداق ابوموسی اشعری‌ها خواهیم بود
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آرش
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴
0
زنده باشی سردار