کد خبر: ۷۹۰۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

فرار مطهری از شنیدن صدای مخالف/ علی مطهری دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برای مناظره با زاکانی را نپذیرفت

از دکتر مطهری که همه جا دم از آزادی بیان می‌زنند انتظار داشتیم حاضر به مناظره با دیدگاه‌هایی باشند که بعضا مخالف دیدگاه وی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اظهار تأسف از اینکه در یکسال اخیر همایش‌های دانشجویی در دانشگاه شیراز به صورت تک‌سخنران و بدون شنیدن صدای مخالف نسبت به مواضع سخنران برگزار می‌شود، گفت: معمولا در سخنرانی‌های تک‌نفره یک جو و فضای احساسی ایجاد می‌شود که نمی‌توان برپایه فضای منطقی و عقلانی نسبت به گفته‌های سخنران تصمیم گرفت.

عباس توانا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص ایجاد فضای آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه معتقدیم پیشرفت کشور در فضای تضارب آراء و بارش افکار مختلف در دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود، باید در دانشگاه‌ها گفتگوی منطقی بین جریان‌های فکری جدید وجود داشته باشد بنابراین خواستار برگزاری مناظره بین جریانات مختلف فکری در دانشگاه شیراز هستیم.

وی با اشاره به دعوت از دکتر زاکانی و دکتر مطهری برای انجام مناظره در دانشگاه شیراز توضیح داد: دکتر زاکانی دعوت به مناظره را پذیرفت و اعلام کرد هر تاریخی که دکتر مطهری مدنظرشان باشد در دانشگاه شیراز حضور می‌یابد اما متاسفانه دکتر مطهری به دعوت مکتوب ما برای مناظره پاسخ منفی داده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: از دکتر مطهری که همه جا دم از آزادی بیان می‌زنند انتظار داشتیم به جای پذیرفتن سخنرانی تک‌نفره حاضر به مناظره با دیدگاه‌هایی باشند که بعضا مخالف دیدگاه وی است.

فرار مطهری از شنیدن صدای مخالف/ علی مطهری دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برای مناظره با زاکانی را نپذیرفت
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴
0
خوشم میاد نظراتی که به نفعتون نیست رو انتشار نمیدین برادر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴
0
بر خورد حراست اصلا مناسب نبود امروز
جو رو خیلی امنیتی کرده بودند!
بیش از 100 پلیس جلو در دانشگاه بود