کد خبر: ۷۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

اقدام اعتراضی یک غرفه‌ دار در نمایشگاه مطبوعات + عکس

در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛ یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت .
به گزارش شیرازه به نقل از اخبار معاصر، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» امروز در حالی افتتاح شد که بخش عمده‌ای از مهم‌ترین و معتبرترین رسانه‌های کشور امسال در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌ها به نمایشگاه مطبوعات نمی‌روند.

امروز و در حاشیه این نمایشگاه؛ (خبرگزاری دانشجو) یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت.

اقدام اعتراضی یک غرفه‌ دار در نمایشگاه مطبوعات + عکس

بر اساس این گزارش روزنامه‌های «وطن امروز»، کیهان و جوان در کنار هفته‌نامه‌های پنجره، ۹ دی و یا‌لثارات و رمز عبور به‌عنوان رکن مطبوعاتی منتقدان دولت روحانی در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور نخواهند داشت.

در کنار همین نشریات، خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و نسیم (فارس به‌عنوان پربازدید‌ترین خبرگزاری ایران، تسنیم به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر و حرفه‌ای و نسیم به‌عنوان یکی از بهترین خبرگزاری‌های کشور در حوزه دامنه پوشش و سرعت انتشار اخبار) نیز ترجیح دادند در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت نکنند. این خبرگزاری‌ها نیز تقریبا منبع عمده اخبار هستند که در اعتراض به عملکرد دولت در این نمایشگاه حضور نیافتند.

پایگاه‌های خبری معتبر و سرشناسی نیز ترجیح دادند امسال در نمایشگاه مطبوعات حضور نداشته باشند. سایت‌های خبری جهان‌نیوز، رجانیوز، راه دانا، مشرق و ۵۹۸ که در واقع جزو معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و پربازدید‌ترین پایگاه‌های خبری کشور هستند نیز هرکدام رسما اعلام کردند در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها غرفه نخواهند داشت! البته روزنامه‌ها و همچنین سایت‌های خبری دیگری نیز امسال در نمایشگاه مطبوعات شرکت نمی‌کنند که برخی از این رسانه‌ها ترجیح دادند عدم شرکت خود را اعلام نکنند.
نظرات بینندگان