کد خبر: ۷۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آباده:

نتیجه صمیمی شدن ایران و آمریکا قبل از انقلاب قانون کاپیتولاسیون شد

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و بزرگداشت روز 13 آبان، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان آباده در دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و بزرگداشت روز 13 آبان، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان آباده در دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اولیا، دانش آموزان، فرمانده سپاه ناحیه آباده، چند تن از راویان دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آباده ضمن سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که از از رابطه با آمریکا ذوق زده شده اند بدانند کشور ما در گذشته نیز با آمریکا رابطه بسیار صمیمی داشت اما نتیجه اش شد قانون کاپیتولاسیون که بزرگ ترین توهین به شخصیت یک ایرانی بود.

حجت الاسلام مهدی جو ضمن هوشیاری در برابر پروژه نفوذ آمریکایی ها، بصیرت افزایی را لازمه حرکت انقلابی در بین دانش آموزان ذکر کرد و یاد آور شد: قدرشناسی در خون و ژنتیک ما ایرانی ها است و به این خصوصیت زبانزد جهانیان هستیم و قطعا مردم ما قدرشناس شهدایی هستند که جان عزیز خود را برای اعتلای انقلاب و اسلام فدا کردند، اما دشمنان در پروژه نفوذ خود به دنبال کمرنگ کردن این قدر شناسی هستند.

آمریکا سعی می کند چهره خود را برای نفوذ در کشور بزک کند

سرهنگ آرزم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آباده نیز در ادامه با بیان اینکه امروز آمریکا سعی می کند چهره خود را برای نفوذ در کشور بزک کند گفت: آمریکایی ها از اینکه انقلاب ما به جهان صادر شده است سخت در هراس افتاده اند و به هر قیمتی سعی می کنند با استحاله و مصادر انقلاب اسلامی جلوی این مهم را بگیرند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مراسمی حتی به ظاهر کوچک و مختصر، در واقع مقابله با شیطنت های دشمنان است چرا که در این جلسات است که الگوهایی مانند حسین فهمیده معرفی و شناسانده می شوند و این یعنی بصیرت افزایی.

سرهنگ آرزم همچنین به تلاش دشمن در جنگ نرم برای جایگزین کردن اسطوره ها به جای اسوه ها اشاره کرد و گفت: اسطوره ها عموما افسانه های غیر واقعی هستند که ماندگاری ندارند امادر مقابل اسوه به شخص یا افرادی اطلاق می شود که رفتارشان برای انتخاب مسیر و سبک زندگی، می تواند الگو باشد مانند شهدای اسلام.

این مراسم که توسط دانش آموزان اداره می شد، با روایتگری یادگاران دفاع مقدس ادامه یافت و در پایان از خانواده ه ای چند تن از شهدا تجلیل به عمل آمد.


 

 

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان