کد خبر: ۷۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

بخشدار جدید بخش سده اقلید معرفی شد

طی آیینی با حضور مدیرکل سیاسی استانداری فارس و مسئولان شهرستانی، اصغر سعادت‌خواه تودیع و اسماعیل سالاری به‌عنوان بخشدار بخش سده اقلید معرفی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، عصر امروز آیین تودیع و معارفه بخشدار سده این شهرستان با حضور مدیرکل سیاسی استانداری فارس، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی برگزار و با تقدیر از زحمات اصغر سعادت‌خواه اسماعیل سالاری به‌عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

در این آیین فرماندار اقلید با تأکید بر وفاداری ملت به انقلاب، نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خدمت به چنین مردمی سعادت و افتخار است که باید قدردان آن باشیم.

صادق کریمی عنوان داشت: خدمت صادقانه، تواضع و فروتنی و مسئولیت‌پذیری باید سرلوحه کار مسئولان قرار داشته باشد و رفع مسائل و مشکلات مردم و آبادانی کشور در راستای رفاه آنان هدف باشد.

وی با تأکید بر رعایت اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی توسط مسئولان، بر تکریم ارباب‌رجوع در ادارات تأکید و خاطرنشان کرد: پست و مقام و صندلی مسئولیت گذراست و تنها نتیجه عملکردها ماندگار است ازاین‌رو باید کوشید تا نام نیکی از خود به یادگار بگذاریم.

کریمی با تأکید بر لزوم خدمت صادقانه از زحمات چندساله بخشدار پیشین سده تقدیر کرد و از اسماعیل سالاری خواست تا با همدلی، هم‌زبانی، تعامل و همکاری با مردم و مسئولان شهرستانی به‌عنوان بخشدار جدید سده در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات آنان بکوشد.


نظرات بینندگان