کد خبر: ۷۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

فرود اضطراری پرواز تهران- یاسوج در فرودگاه شیراز

مدیر روابط عمومی فرودگاه یاسوج گفت: پرواز هواپیمایی از مبدا تهران به مقصد یاسوج به دلیل شرایط بد آب و هوایی در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
به گزارش شیرازه به نقل از شبکه خبر، اصغر مشکل گشا گفت: با توجه به بارندگی و شرایط بد آب و هوایی در شهر یاسوج و تراکم ابرها و نبود دید خلبان پرواز ساعت 5و 45 دقیقه صبح امروز با 57 مسافر از مبدا تهران به مقصد یاسوج  ساعت هشت و 10 دقیقه صبح  در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

او بیان کرد: این هواپیما قرار بود ساعت هفت صبح امروز در فرودگاه یاسوج به زمین بنشیند و پس از آن نیز 60 مسافر را از یاسوج به مقصد تهران جابجا کند که به دلیل شرایط جوی این پرواز نیز کنسل شد.


یکی از مسافران این پرواز هواپیمایی نیز گفت: پس از فرود آمدن هواپیما در فرودگاه شیراز خلبان اعلام کرد هواپیما پس از سوختگیری مجدد به تهران برمی گردد ومسافران می توانند به تهران برگشته و در صورت مساعد شدن هوا با پرواز بعدی به یاسوج سفر کنند.

این درحالی است که هیچ مسافری نمی پذیرد مسیری را که از تهران تا شیراز طی کرده است بار دیگر طی کند و بار دیگر یک روز از وقت خود را تلف کرده ودوباره از تهران به یاسوج مسافرت کند هرچند گفته می شود شرکت های هواپیمایی متعهد هستند مسافر را از مبدا تا مقصد سالم برسانند.

مسافران این پرواز هواپیمایی مجبورند پس از پیاده شدن از هواپیما با هزینه شخصی و با خودرو وارد یاسوج شوند.

در طول هفته شش پرواز از فرودگاه یاسوج به مقصد تهران و شش پرواز نیز بالعکس انجام می شود.


نظرات بینندگان