کد خبر: ۷۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
باحضور مسئولین شهرستان و استان

بررسی مشکلات آب آشامیدنی هماشهر

جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان سپیدان،مدیر عامل محترم شرکت آبفا شهری استان فارس،شهردار و شورای اسلامی هماشهر،بخشدار همایجان و مسئولین محترم آبفا روستایی وشهری سپیدان با موضوع بررسی مشکلات آب رسانی به محله های هماشهر در محل بخشداری همایجان برگزار گردید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان سپیدان،مدیر عامل محترم شرکت آبفا شهری استان فارس،شهردار و شورای اسلامی هماشهر،بخشدار همایجان و مسئولین محترم آبفا روستایی وشهری سپیدان با موضوع بررسی مشکلات آب رسانی به محله های هماشهر در محل بخشداری همایجان برگزار گردید.

مشتاقی لار فرماندار شهرستان، ضمن خیر مقدم به مسئولین استانی و شهرستانی به بیان مشکلات آب در هماشهر پرداختند.

در ادامه صمد احمدی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن عرض تقدیر و تشکر از حضور مسئولین محترم از همگی خواست تا با همدلی و همکاری مشکلات آب رسانی به هماشهر مرتفع گردد.

در این جلسه چابکی شهردار هماشهر با بیان معظلات و مشکلات موجود در بحث آب هماشهر، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری برای مرتفع نمودن مشکلات اعلام کرد.

در پایان قلندری مدیر عامل شرکت آبفا شهری استان فارس راجع به موارد ذکر شده با مسئولین شهرستان به بحث و بررسی پرداخت و مقرر گردید این مشکلات با همکاری همه ارگان ها و نهادهای مربوطه مرتفع گردد.

نظرات بینندگان