کد خبر: ۷۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

نور آباد قهرمان مسابقات والیبال نشسته پاسارگاد شد

مسابقات قهرمانی هشت جانبه والیبال نشسته جانبازان و معلولبن استان فارس یادواره سردار شهید ولی الله نوری درشهرستان پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد،مسابقات قهرمانی هشت جانبه والیبال نشسته جانبازان و معلولبن  استان فارس یادواره سردار شهید ولی الله نوری درشهرستان پاسارگاد برگزار شد.

این دوره ازمسابقات با شرکت هشت تیم ازشهرستانهای مرودشت،جهرم،لارستان،استهبان،جانبازان شیراز،نورابادممسنی،فسا ومقاومت بسبج پاسارگاد به مدت دو روز برگزار شد.

این مسابقات به صورت گروهی ودر دو گروه 4 تیمی برگزار و تیم های نور آباد،شیراز،مرودشت وفسا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و درپایان تیم نور آباد با شکست نماینده شیراز عنوان قهرمانی را کسب کرد وتیم مرودشت نیز در رده سوم این دوره  از مسابقات ایستاد.

نماینده پاسارگاد نیز در همان مرحله گروهی با شکست در مقابل حریفان خود،حذف شد.

جانباز قطع عضو مسعود غلامی فرد رئیس هیأت ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان پاسارگاد به خبرنگاران گفت: مسابقات 8 جانبه والیبال نشسته جانبازان و معلولین قهرمانی استان فارس یادواره سردار شهید ولی اله نوری به میزبانی شهرستان پاسارگاد و با همکاری همه جانبه سپاه مقاومت بسیج ناحیه و ادارات شهرستان در دو سالن سپاه مقاومت بسیج و فاطمیه و با حضور تیم های والیبال نشسته جانبازان و معلولین شهرستان های لارستان ، جهرم ، فسا ، استهبان ، جانبازان شیراز ، مرودشت ، نورآباد و شهدای بسیچ پاسارگاد برگزار شد.


در مراسم این دوره از مسابقات سید محمدرضا هاشمی نژاد سرپرست، هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان فارس ، امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی سپاه بسیج مقاومت ، شهردار و احمدرضا مداح مسئول امور فرهنگی بعنوان نماینده  هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان فارس حضور داشتند.


غلامی فرد به نتیجه مسابقه اشاره کرد و گفت: تیم های جاضر در ایندوره از مسابقات در دو گروه تیمه با هم به رقابت پرداختند که تیم های جانبازان شیراز و مرودشت از گروه الف و تیم های نورآباد و فسا از گروه ب به مرحله نیمه پایانی راه پیدا کردند که در نتیجه نورآباد ممسنی با ترکیب اصغر انصاری، هاشم جهانبخشی، سیف اله جهانبخشی، رشید رحمانی، عباس سپاسی، علی رضایی، حمداله زارع، سید عبدالرحمن حسینی، منصور بابایی، فاضل تقی پور، مجتبی معصومی به مربیگری عبدالمجید رحمانی و سرپرستی  زین العابدین ایزدی جام قهرمانی را از آن خود کرد.


تیم های والیبال نشسته جانبازن شیراز به سرپرستی سید کرامت اله موسوی ، جانبازان و معلولین  مرودشت به سرپرستی کریم صفری به ترتیب مقام های دوم و سوم  را از آن خود کردند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین شهرستان فسا به سرپرستی دهقان خلیلی رسید. سرپرستی ایندوره از مسابقات نیز برعهده سروان نعمتی از یگان سپاه بسیج مقاومت شهرستان پاسارگاد بود.

 

 

 

 

نظرات بینندگان