کد خبر: ۷۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
در قالب کاروان «از مدرسه تا مدرسه»؛

500 دانش آموز اقلیدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

دانش آموزان دختر شهرستان اقلید در قالب کاروان «از مدرسه تا مدرسه»به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس؛ دانش آموزان دختر شهرستان اقلید در قالب کاروان «از مدرسه تا مدرسه»به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.


در حاشیه این اعزام موسی زارعی فرمانده بسیج سپاه اقلید گفت:دانش آموزان در این برنامه که تحت عنوان  «از مدسه تا مدرسه» در حال اجراست با حضور در مناطقی جنوب با سیره شهدا و برخی از عملیات ها و مناطق جنگی آشنا خواهند شد.


وی به مناطقی که دانش آموزان در این مدت مورد بازدید قرار خواهند داد پرداخت وافزود: طبق برنامه ریزی انجام شده روز دوم از یادمان شهدای فتح المبین، یادمان شهدای هویزه، معراج شهدا و رزم شب در اردوگاه شهید مسعودیان هواز میباشد و روز سوم نیز از کربلای ایران شلمچه و در آخر از علقمه بازدید به عمل خواهد آمد.


 مجید مسعودی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اقلید تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان دانش آموزان، تبیین و تشریح الگوهای رفتاری و سیره عملی شهداء، مشاهده عینی آثار جنگ در آخرین نقطه مرزی کشور و کادرپروری را از جمله اهداف اعزام دانش آموزان به این اردوی معنوی دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور دارای فضایی است که می توان نیرو و کادر ارزشی آینده کشور را در آن تربیت و پرورش داد و به ویژه اگر این اردو مربوط به دانش آموزان باشد بدون تردید اهمیت کار بالاتر می رود.


وی تصریح کرد:اردوی راهیان نور تاثیر بسزا و غیر قابل انکاری بر روحیه دانش آموزاندارد به طوری که یک ساعت حضور و قرار گرفتن در فضا هایی که به خون شهدا تقدس پیدا کرده است تاثیر آن شاید از ساعت ها درس دادن یک معلم و دبیر در مورد شهدا و جایگاه آن بیشتر باشد.

 محمدشاطری مسئول حوزه نمایندگی بسیج سپاه اقلید نیز گفت:دانشی که با اعتقاد به آرمان شهدا همراه نباشد مدنظر انقلاب و اسلام نیست لذا روح دانش آموزان باید با شهدا و آرمان های دفاع مقدس عجین شود تا در مقابل حوادث و سیل شبهات و تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان