کد خبر: ۷۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

دیدار مسئولین شهرستان های ممسنی و رستم با خانواده شهید مدافع حرم

مسئولین شهرستان های ممسنی و رستم با خانواده شهید بهزاد سیفی دیدار و رسما خبر شهادت این پاسدار جوان را به بازماندگان اعلام کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین، نماینده ولی فقیه تیپ 56 یونس «سروستان» به همراه مسئولین شهرستان های ممسنی و رستم با خانواده شهید بهزاد سیفی دیدار و رسما خبر شهادت این پاسدار جوان را به بازماندگان اعلام کردند.


فاطمی نماینده ولی فقیه  تیپ 56 یونس سروستان در این دیدار گفت: شهید  سیفی از فرزندان برومند رستم و سروستان بود و همواره خدمات زیادی را در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد و در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید و در منطقه عراق به دست تکفیری ها به مقام والای شهادت رسید و نام خود را در لیست شهدای مدافعان حرم حسینی قرار داد. مراسم با شکوهی با حضور مردم ولایت مدار  شهرستان سروستان همراه با تشریفات نظامی روز چهارشنبه در محل تیپ 56 یونس و مرکز شهرستان برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار شامگاه چهارشنبه وارد شهرستان ممسنی خواهد شد و طبق خواسته مسئولین سپاه ناحیه ممسنی مراسم وداع در شهر نورآباد با حضور مسئولین و مردم برگزار می گردد و مراسم تشییع و تدفین نیز در روز پنجشنبه پس از استقبال مردم شهرهای نورآباد و مصیری، در زادگاهش «روستای پرین» خواهد بود.

محمد زمان زارع فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر شهرستان رستم نیز به خبرنگار ما گفت: شهرستان رستم در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته اند و ولایت مداری و عشق و علاقه ی خود را به نظام  ثابت کرده اند.


در طول جنگ تحمیلی  بسیاری از جوانان خود را در راه حفظ انقلاب تقدیم کردند و همچنان باب شهادت باز است و هرگاه لازم باشد جوانان مومن، متدین و ولایت مدار این سرزمین آماده جانفشانی هستند.


علی زارع بخشدار بخش سورنا نیز گفت: در دوران جنگ تحمیلی بخش سورنا بیش از 150 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که حدود 104 تن از این شهیدان مربوط به منطقه محروم پشت کوه رستم (جلیل) می باشد. یکی از روستاهای کوچک این منطقه  به نام نظر آباد با تقدیم 14 شهید از روستاهای شاخص در سطح کشور می باشد. روستای پرین نیز با تقدیم این جوان خود تعداد شهدای روستا را به 8 شهید رساند.

می بینیم که بسیاری از شهدای ما پرورش یافته همین مناطق محروم، دور افتاده و کوچک هستند که این نشان از صداقت، شجاعت و ولایت مداری روستانشینان و عشایر است.

اعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستماعلام خبر شهادت بهزاد سیفی شهید مدافع حرم ممسنی و رستم

پایان گزارش

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان