کد خبر: ۷۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
فرمانده سپاه اقلید؛

برنامه های هفته بسیج در اقلید تشریح شد/اجرای بیش از200ویژه برنامه

سرهنگ موسی زارعی؛بیش از 200برنامه در طول هفته بسیج در اقلید برگزار میشود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلید فارس؛سرهنگ موسی زارعی فرمانده بسیج سپاه اقلید در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از200برنامه در هفته بسیج خبرداد وافزود:سی و ششمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج با هدف تبیین و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن و با شعار محوری بسیج دست قدرت خداست در اقلید برگزار میشود.


زارعی افزود: تقویت  روحیه استکبار ستیزی،ایستادگی و مقاومت،تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن،نمایش اقتدار و آمادگی بسیج،تبیین توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن است.


وی با اشاره به دیگر اهداف خاطرنشان کرد: خودکفایی و اقتصاد مقاومتی،بسیج خودباوری و جهاد علمی،خانواده و سبک زندگی اسلامی،وحدت و بیداری اسلامی از اهداف دیگر هفته بسیج واجرای برنامه ها  میباشد.


فرمانده بسیج سپاه اقلید به تشریح اعم  برنامه های اجرایی در این هفته پرداخت وافزود: دیدار با امام جمعه شهرستان،برگزاری نشست های بصیرتی با موضوعات اقتصاد مقاومتی و استکبار ستیزی ، دیدار با خانواده معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان،برگزاری یادواره های شهدای محلی و شهدای اقشار مختلف بسیج از برنامه های اجرایی میباشد.


وی افزود:اجرای مسابقات ورزشی ،فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت،افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان،راه اندازی ایستگاه سلامت در مصلای نمازجمعه ،کوهپیمایی بسیجیان و اجرای برنامه های آمادگی رزم یگانی گردان ها بیت المقدس بسیج،اعزام تیم های پزشکی و بهداشت به مناطق محروم جهت ارائه ویزیت رایگان،تقدیر از خبرنگاران بسیجی شهرستان و ... از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج میباشد.

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان