کد خبر: ۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

برگزاری 300 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در جهرم

فرمانده سپاه ناحیه جهرم از برگزاری افزون بر 300 برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج در سطح این شهرستان خبرداد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، محمدصادق شادمند در جمع خبرنگاران با گرامی داشت شهدای مدافع حرم به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت:  در این ایام که در جاده دفاع از انواع رخنه ها و نفوذ خبیثانه دشمنان دین، آمریکا و صهیونیست های غاصب در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی به سر می بریم، جوانانی به تبعیت از سیدالشهدا(ع) در دفاع از حریم خواهر ایشان و تنها حافظ و پاسدار قیام خونینش توسط خبیث ترین و پست ترین حیوانات و درندگان همچون آل سوعود بدتر از یهود، آمریکا و اسرائیل به فوز عظیم شهادت نائل می شوند.

وی افزود: ما بسیجیان بر این باوریم که وعده خدا محقق خواهد شد و یک بار دیگر حق بر باطل چیره می شود و خدا را تنها گواهی خود بر این وعده خواهیم یافت.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم به برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی در ایام هفته بسیج خبر داد  و گفت: این برنامه ها با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی از 29 آبان با شرکت گسترده بسیجیان در نمازجمعه آغاز و تا پنجم آذر ماه ضمن تجدید بیعت با شهدا و گلباران قبور آنها ادامه دارد.

شادمند شعار هفته بسیج امسال را «بسیج دست قدرت خدا» عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار فرمانده ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت با ائمه جمعه، برگزاری ایستگاه سلامت در مصلاهای نمازجمعه، برپایی نمایشگاه های کتاب با موضوع استکبارستیزی، برگزاری نشست های روشنگری، برپایی کارگاه مشاوره دینی توسط بسیج طلاب و اجرای رژه  بسیجیان  پایگاه های مقاومت از برنامه های هفته بسیج در جهرم است.

وی برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاوتی و محرومیت زدایی، برگزاری جشنواره شعر رازستان توسط بسیج هنرمندان، برگزاری همایش سه ساله های حسینی، اعزام زائرین مرقد حسینی ویژه روز اربعین و برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی را مهمترین برنامه های هفته بسیج دانست.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم برنامه های هفته بسیج را حاصل دستاورد و عملکرد یک ساله بسجیان عنوان کرد و گفت: در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی با حمایت سپاه شهرستان جهرم برای بیش از 300 نفر جوانان شهرستان اشتغالزایی شده است.

 


نظرات بینندگان