کد خبر: ۷۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
فرمانده سپاه مُهـر خبر داد:

اجرای ۲۷۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در مُهـر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مُهر گفت: در هفته بسیج امسال، 280 ویژه‌برنامه در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از خبرنگار اجتماعی عصر مُهـر، راضیه محمدی، سرهنگ مهدی قادری عصر امروز "چهارشنبه" در نشست تشریح برنامه‌های هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج بیان داشت: در هفته بسیج امسال 270 ویژه‌برنامه در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان مهرگفت: هفته بسیج، هفته‌ای مقدس است و یک هفته
بیشتر نیست اما تفکر بسیجی و روحیه بسیجی همان چیزی است که ۳۶ سال انقلاب اسلامی و نظام ما را ازخطرات و چالش‌های بسیار بزرگی در امان و ایمن قرار داده است و شجره طیبه بسیج یکی از به‌یادماندنی‌ترین آثار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

 


سرهنگ قادری تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با آن فکر بلند و توسعه‌یافته بعد از پیروزی انقلاب،برای استحکام این بنای تازه تأسیس و نوپای انقلاب اسلامی ارتش ۲۰ میلیونی بسیج راه‌اندازی کردند.

مهدی قادری افزود: محتوای بسیج و همان چیزی که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند یک فکر بسیار بلندی بود.

عضو شورای تأمین شهرستان مهر ادامه داد: بسیج زیباترین، بهترین، کارآمدترین و مؤثرترین مدل اداره یک حکومت و حکومت اسلامی است که امروز بعد از ۳۶ سال از انقلاب اسلامی بسیج در بسیاری از کشورها و کشورهای اسلامی برای امورات دفاع و حفظ کشور خود در حال پیاده‌سازی است.
فرمانده سپاه مهر اظهار داشت: سپاه شهرستان مهر از ظرفیت بسیجی بالایی برخوردار است که نشان از اعتقادات عمیق معنوی و علاقمندی مردم این شهرستان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که جذب بسیج شده‌اند.

 


 

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در طول هفته بسیج برنامه‌های بسیار خوب، اثرگذار و مؤثری در در تمام نقاط شهرستان خواهیم
داشت.
وی اضافه کرد: در سال جاری هفته بسیج از ۲۹ آبان و با شعار" بسیج دست قدرت خدا" آغاز خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان مهر ادامه داد: در حال حاضر دو سالن ورزشی صالحین در بخش های اسیر و گله دار ،ساختمان  حوزه شهری خواهران گله دار در حال احداث است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: ساختمان  حوزه شهری بسیج خواهران وبرادران بخش مرکزی مهر در دو طبقه با اعتباری یالغ بر 300میلیون تومان،همچنین ساختمان پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا مهر و ساختمان پایگاه مسجد جامع خوزی در هفته بسیج امسال افتتاح خواهد شد.
قادری در پایان خاطر نشان کرد مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج سپاه شهرستان مُهــربه شرح زیر است:

حضور بسیجیان و حلقات شجره طیبه صالحین در نماز جمعه مهر، وراوی و گله‌دار نشست‌های بصیرتی در طول هفته بسیج با موضوع استکبارستیزی و دشمن‌شناسی در تمامی حوزه‌های مقاومت برپایی ایستگاه‌های صلواتی در تمام نقاط شهرستان
دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران شهرستان
نمایشگاه‌های بصیرتی
برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و مسابقات بصیرتی و مسابقات فرهنگی
همایش عفاف و حجاب و برگزاری کارگاه هم‌فکری و افزایش جمعیت
برگزاری یادواره شهدا " آبروی محله"
برنامه هیئت منتظران موعود و هیئت عاشقان ولایت
اردوهای جهادی یک‌روزه و اعزام به مناطق محروم
مسابقات ورزشی والیبال و فوتبال
مسابقه دومیدانی رهروان شهدا
مسابقات تیراندازی
افتتاح پروژه‌های ساختمانی بسیج و سپاه
نشست‌های فرهنگی و سبک زندگی اسلامی
عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا در سرتاسر شهرستان
نمایشگاه عکس، پوستر و وصیت‌نامه‌های رزمندگان
تجمع حماسی و حضور بسیجیان شهرستان ۵ آذر سالروز تأسیس ارتش ۲۰ میلیونی در گله‌دار

پایان پیام


نظرات بینندگان