کد خبر: ۷۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

یادواره بزرگ «شهدا» خنج برگزار می شود

سرهنگ همتی سروستانی اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام والای شهدا، یادواره بزرگ شهدای شهرستان با سخنرانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، در خنج برگزار می شود.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، سرهنگ علی همتی سروستانی در گفتگو با خنج کهن با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام والای شهدا، یادواره بزرگ شهدای شهرستان با سخنرانی سردار ابراهیمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس، سه شنبه سوم آذرماه راس ساعت 18:30 در سالن ورزشی 9 دی خنج برگزار می شود.

فرمانده سپاه خنج از برگزاری یادواره بزرگ شهدا در این شهرستان خبر داد

وی ادامه داد: در این مراسم، ضمن استفاده از صحبت های سردار ابراهیمی، از خانواده های معظم شهدا و همچنین پیشکسوتان بسیج نیز تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خنج همچنین عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که روز پنج شنبه اجرا خواهد شد، اعزام برادران اهل سنت خنج به مشهد مقدس است.

همتی سروستانی افزود: به دلیل همکاری عزیزان اهل سنت خنج در اجرای برنامه های مختلف بسیج در یک سال گذشته همچون برگزاری چندین یادواره شهدا، برپایی بیمارستان صحرایی و اجرای رزمایش بزرگ خاتم الانبیا(ص)، این بزرگواران در قالب دو دستگاه اتوبوس به اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس اعزام می گردند.

وی اضافه کرد: ان شاءالله این عزیزان، راس ساعت 7 صبح روز پنج شنبه پنجم آذرماه، از جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام خنج عازم مشهد مقدس می شوند.

وی به برگزاری همایش شکوه ایستادگی در ساعت 9 صبح روز پنج شنبه پنجم آذرماه نیز اشاره نمود و گفت: در این همایش که اقشار مختلف بسیج همچون دانش آموزی، دانشجویی و محلات اعم از خواهر و برادر حضور خواهند داشت، از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه هایی که در جشنواره مالک اشتر، حائز رتبه برتر استانی و کشوری شدند، تجلیل خواهد شد.

نظرات بینندگان