کد خبر: ۷۹۸۱۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

«مهدی کوچک‌زاده» در اعتراض به دفن 1700 تن سیب‌زمینی در استان فارس استعفا کرد

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس صبح امروز در اخطاری، نسبت به امحا و دفن 1700 تن سیب‌زمینی از نمایندگی مجلس کناره گیری کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل 63 قانون اساسی، خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس اظهار داشت: طبق این اصل شما می‌توانید در ابتدای جلسه علنی راجع به مسائل اساسی کشور تذکر دهید.

وی افزود: طبق اخبار مکرر و موثق، اطلاع یافتم که رئیس تعاونی روستایی استان فارس اعلام کرده 1700 تن سیب‌زمینی را برای جلوگیری از افت قیمت، امحاء و دفن کرده است.

امحاء و دفن 1700 تن سیب‌زمینی خلاف وجدان و شرف انسانی است

کوچک‌زاده همچنین تصریح کرد: ما این عمل را که الگوبرداری از اقتصاد سرمایه‌داری است، خلاف شرف و وجدان انسانی می‌دانیم و به مسئولان مربوطه خصوصاً وزیر کشاورزی تذکر می‌دهم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به لاریجانی اظهار داشت: آقای دکتر در کشوری که مردمش از گرسنگی به فحشا کشیده می‌شوند، کدام بی‌شرافتی به خود اجازه می‌‌دهد 1700 تن سیب‌زمینی را امحاء کند؟!

سپس علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار کوچک‌زاده، گفت: اخطار باید در موضوع بحث مجلس مطرح شود، نه راجع به موضوعات دیگر؛ ما الآن در بحث بیمه هستیم، شما باید وقت می‌گرفتید تا صحبت می‌کردید، اگر کسی خلافی می‌کند شما نباید خلاف کنید؛ اخطار باید راجع به دستور باشد.

کوچک‌زاده در پاسخ به لاریجانی با صدای بلند گفت: این مجلس اسلامی نیست.

وی سپس با حضور در جایگاه هیأت رئیسه این جملات را تکرار کرد و در نهایت برگه استفعای خود را روی میز علی لاریجانی گذاشت و صحن پارلمان را ترک کرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سيد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴
0
گلي به جمال 18 نماينده غيور دلاور وغيرتمند و فعال فارس
ناشناس
تشكر از مهندس ذوالانوار جهت اعتراض به اين اقدام ناشايست و اسراف دور از تدبير در دولت تدبير و اميد كه نااميدمان كرد
یوسف
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴
0
با سلام خدمت دوستان
این مساله فقط برای دفن سیب زمینی نیست بلکه کل کشاورزی ما متاسفانه مشکل مشابهی دارند و مسئولان به جای ایجاد صنایع تبدیلی یا صادرات یا برنامه صحیح کشت و استفاده از افراد شایسته ؛ از بی کفایت هایی در این سازمان استفاده میکنند که فقط بلدند پول بیتالمال رو صرف بی کفایتی خودشون یکنند,در سازمان ها و ارگان های دیگر نیز به همین صورت هست تا شایسته مداری رعایت نشود و افراد بی کفایت مسئول باشند هر روز شاهد اختلاس و هدر رفت و رانت های برزگ خواهیم بود ؛کی ما میخواهیم به خودمان بیاییم و مسئولان بی کفایت رو از صحنه های اجرایی کشور حذف کنیم
امير شيرازي
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴
0
كاكو سيد جون
از فارس مردي برنخواست!!!!!
محمد
Germany
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴
0
باسلام.وقتی فردی که دارای هیچ گونه سابقه اجرایی یک شبه میشه مدیرکل تعاون نباید انتظارداشت بهتر از این بشه این همه افراد تحصیل کرده دارای سوابق اجرایی یعنی واقعا تو این استان به این بزرگی مدیر پیدا نمیشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴
0
دوست عزيز رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان هم يكشبه و بدون سوابق اجرايي مديريتي رئيس شده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴
0
متاسفانه فقط سیب زمینی که نیست معدوم شده بلکه تاسیسات هسته ای، سانتریفیوژ و ... هم در این دولت امیدوارانه!!!معدوم شده اند.