کد خبر: ۷۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

فرمانده سپاه آباده: آباده سومین شهرستان فارس در اجرای اقتصاد مقاومتی است

آزرم گفت: امسال بمناسبت هفته بسیج با شعار "بسیج دست قدرت خدا" برنامه های بسیار متنوعی را در سطح شهرستان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی تهیه شده که طی این هفته برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آباده برنامه های هفته بسیج تشریح کرد.

سرهنگ حمیدرضا آرزم در جمع خبرنگاران از اجرای 148 برنامه در سه سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت طی هفته مقدس بسیج خبر داد و گفت: امسال بمناسبت هفته بسیج با شعار "بسیج دست قدرت خدا" برنامه های بسیار متنوعی را در سطح شهرستان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی تهیه شده که طی این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آباده برنامه های هفته بسیج را حول محور 10 شاخص ذکر کرد و افزود: رویکردهای بصیرتی و روشنگری افکار عمومی، اقتصاد مقاومتی اصلی ترین محورهای برنامه ها می باشد. شاخص قرآنی، تربیتی رزمی، جهادی، سبک زندگی، امربه معروف و نهی از منکر فصل هایی است که برنامه هایی در زیر مجموعه آن ها طراحی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان آباده در زمینه اقتصاد مقاومتی مقام سوم را در استان دارد، یادآور شد: تا کنون 7 میلیارد ریال تسهیلات برای 63 واحد زودبازده تخصیص شده است که 52 واحد کشاورزی، 8 واحد مشاغل خانگی و 3 واحد صنایع تبدیلی در حال حاضر فعال شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آباده با بیان اینکه رویکرد جدید ما در اقتصاد مقاومتی، در بخش کشاورزی است تصریح کرد: برگزاری همایش های علمی و علمی سازی کشاورزی و در نتیجه کم کردن فاصله کشاورزان با کشاورزان نمونه از اهداف ما در این بخش است که تاکنون 4 پایگاه روستایی را با همکاری بسیج مهندسین و جهاد کشاورزی برای برگزای کارگاه های آموزشی کشاورزان انتخاب کرده ایم.

وی اصلی ترین برنامه هفته بسیج را در روز 5 آذر، تجمع بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج با شعار شکوه مقاومت و ایثار و در قالب برنامه های حماسی و میثاقی عنوان کرد.

آرزم همچنین از طرح "آبروی محله و افتخار شهر" به عنوان ابتکار جدید برنامه های هفته بسیج نام برد و در تشریح آن گفت: در این طرح یادواره شهدا در محله زندگی شهید به میزبانی خانواده های شهدا برگزار می شود تا ابعاد ناشناخته شهید هر محله برای اهالی بازخوانی شود.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس این طرح را در یکی از محله های شهر بهمن اجرا کردیم و ایزدخواست نیز در ابتدای هفته بسیج میزبان اجرای این طرح بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آباده همچنین از افتتاح 3 سالن فرهنگی، ورزشی با عنوان سالن های صالحین با مساحت 1080 متر مربع خبر داد و افزود: این سالن ها چند منظور است و علاوه بر فعالیت های ورزشی، اجرای برنامه های فرهنگی مختلف را نیز برای در این سالن ها پیش بینی کرده ایم.

آرزم در پایان از کلیه دستگاه ها و ادراتی که در برگزاری برنامه های بسیج همکاری می کنند، تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان