کد خبر: ۷۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

بازدید مسئولین سروستان از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج

همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج،جمعی از مسئولین سروستان از چند پروژه اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سروستان ما، در چهارمین روز از هفته بسیج، جمعی از مسئولین سروستان ضمن بازدید از چند طرح تولیدی که توسط بسیجیان این شهرستان راه اندازی شده بود از فعالیت های صورت گرفته تقدیر کردند.

ستوان دوم پاسدار، مهدی پورکریم، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سروستان در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به اجرای موفق طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: به لطف خدا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی، امسال بالغ بر 6000/000/000 ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب 50 پروژه تولیدی به کارآفرینان بسیجی  این شهرستان پرداخت شده است.

وی در ادامه این مطلب گفت: راه اندازی 47 پروژه تولیدی در زمینه دام و طیور و همچنین تاسیس سه کارگاه صنایع تبدیلی با موضوع تولید محصولات لبنی و فراوری زیتون از جمله طرح های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سروستان بوده که با تلاش بسیجیان این خطه ولایتمدار، امروز شاهد ورود این بنگاه های اقتصادی به عرصه تولید هستیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سروستان با اشاره به راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان در یکی از روستاهای محروم سروستان گفت: مهم ترین پروژه ای که با مشارکت بخش خصوصی طی چند ماه اخیر افتتاح و در حال فعالیت است، فاز اول پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی روستای سعادت آباد بخش کوهنجان می باشد که شامل سه واحد تولیدی؛ پرورش شتر مرغ، غاز و پرورش ماهی است.

مهدی پورکریم در ادامه این مطلب افزود: در بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین سروستان از این مجتمع تولیدی، مقرر شد تسهیلات ویژه ای از طریق بانک های دولتی در جهت حمایت و گسترش این پروژه بزرگ تولیدی به مدیریت این مجموعه پرداخت شود.

وی در پایان این گفتگو با اشاره به استقبال گسترده بسیجیان سروستانی از طرح های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: تلاش داریم با جذب اعتبارات جدید تسهیلات اشتغال زایی از واحد بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، زمینه حضور بیشتر بسیجیان این شهرستان را در راه اندازی واحدهای کوچک و بزرگ تولیدی، فراهم آوریم.

خاطرنشان می شود، شهرستان سروستان یکی از شهرستان های موفق در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح استان فارس می باشد.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان