کد خبر: ۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

دیدار بسیجیان و مسئولان سیدان با فرمانده سپاه مرودشت

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت بیان کرد: ما افتخار می کنیم که دشمن شماره یک نظام سلطه و استکبار هستیم وافتخار می کنیم که نظام سلطه از دست ما عصبانی است و مقابله با نظام سلطه مدال افتخار ماست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، جمعی از مسئولان و بسیجیان بخش سیدان به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه ناحیه مرودشت دیدار کردند.

مهدی فاضلی جو فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) بیان داشت: حوزه مقاومت امام سجاد(ع) با برگزاری 8 نهضت روشنگری با موضوعاتی چون استکبارستیزی و دجالواره توانست مردم را قانع کند که 104 دستگاه ماهواره خود را به صورت داوطلبانه تحویل دهند.

دیدار بسیجیان سیدان با فرمانده سپاه مرودشت

فاضلی جو بیان داشت: در آینده نزدیک با همکاری شورای اسلامی روستای قیاس آباد تعدادی سرویس بهداشتی و حمام جهت رفاه حال مردم در این روستای محروم ساخته می شود.

وی بیان داشت: سوله ورزشی صالحین سیدان ساخته شده و تا آخر هفته بسیج افتتاح می گردد.

وی افزود: ساخت پایگاه مقاومت شهید چمران و حضرت معصومه(س) در روستای خلف طاحونه به پایان رسیده وآماده بهره برداری است.

هردار و شورای شهر سیدان مرودشت

وی بیان داشت: حوزه مقاومت امام سجاد(ع) با جمع آوری اراذل و اوباش، فروشندگان مواد مخدر، فروشندگان مشروبات الکلی و دستگیری اتباع بیگانه به کمک نیروی انتظامی شتافته است.

بخشدار سیدان در خصوص نقش بسیج بیان داشت: بسیج و سپاه از اول انقلاب در تمام عرصه ها حضور داشته اند.

محمد روستا افزود: ولایت مداری، اخلاص و بصیرت شاخصه های بسیجیان است.

روستا اظهار داشت: با وجود اینکه در حال حاضر در کشور ما جنگ نیست اما بسیجیان در خارج از مرزها حضور دارند و به خاطر دین ناموس ما جان خودشان را کف دست می گذارند و شهید می شوند. وی تصریح کرد: گرچه کارهای عمرانی وظیفه اصلی بسیج نیست اما بسیج در فعالیت های عمرانی از سایر ادارات عقب نیفتاده است و کارهای خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مرودشت بیان داشت: در اوایل که امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند دولت موقت تلاش می کرد تا بسیج را تحت نفوذ خود قرار دهد و حضرت امام(ره) با دوراندیشی که داشتند مجموعه بسیج را از مجموعه قوه مجریه جدا نمودند و اجازه ندادند بسیج در اختیار یک قوه خاص قرار گیرد و بسیج را یک ذخیره طلایی برای انقلاب می دانستند.

سپاه ناحیه مرودشت

علی محمد محمدی افزود: بسیج اتصال و ارتباط مستقیمی با ولایت دارد و تحت مدیریت مستقیم ولایت است و با وجود اینکه افراد زیادی در حوادث مختلف راه شان را عوض کردند، بسیج کماکان بر عهدی که با ولایت و شهدا بسته است مانده و در مسیر راستین خود ثابت قدم ادامه پیش می رود.

محمدی تصریح کرد: بسیج در طول این سال ها برکات زیادی داشته است اما ویژه ترین و برجسته ترین حضور بسیج را در صحنه دفاع مقدس می توان یافت که در هشت سال دفاع مقدس، بسیج هم خودش را ثابت کرد و هم راهگشا بود و هم به الگویی برای جهان تبدیل شد.

وی افزود: امروز بسیج با عناوین مختلف و با همان مفهومی که درایران از بسیج سراغ داریم در سایر کشورها شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر در ماه محرم به نیجریه بروید و در عزاداری آنها شرکت کنید شاید تنها چیزی که به شما بفهماند اینجا ایران نیست رنگ پوست و نوع پوشش آنهاست واگر در برهه ای از زمان به ذهن کسی خطور نمی کرد که اسلام در نیجریه باشد، در حال حاضر جمعیت چند میلیونی شیعی در نیجریه وجود دارد و این ها همه از برکت حرکت های بسیج وار است.

وی افزود: مفهوم بسیج امروز یک مفهوم داخلی نیست و بسیج جهان اسلام در حال شکل گیری است بسیج در بسیاری از کشورها خودش را ثابت کرده و نقش آفرینی کرده است.

دیدار با فرمانده سپاه مرودشت

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت تصریح کرد: بسیج مردمی در مقابل تمام توان نظام سلطه و کشورهای مرتجع عربی ایستاده است و هر روز شاهد آزادسازی بخش هایی از خاک عراق و سوریه هستیم و در این راه ما شهدای زیادی را دادیم.

محمدی بیان داشت:هر جا که روحیه بسیجی باشد مطمئنا در آنجا پیشرفت حاصل می شود و هر جا که کار برای رضای خدا باشد و برای خوشایند مسئولان،حفظ پست و مقام نباشد، حرکت بسیجی شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: دشمن می داند ضربه ای که می خورد از حضور و تفکر بسیجیان است.  تفکر بسیجی به معنای دلبستگی به نظام و انقلاب و زمینه سازی برای حکومت حضرت حجت(عج) است.

وی بیان داشت: اگر کسی آزاری به نظام سلطه نرساند، نظام سلطه کاری به کارش ندارد و نظام سلطه به خاطر اینکه بیشترین آسیب را از بسیج دیده است بیشترین هجمه را علیه بسیج راه انداخته است. نظام سلط می خواهد از طریق تحریم اقتصادی مردم و اقتصاد کشور را فلج کند و جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و می خواهد انقلاب را توسط برخی فریب خوردگان و انقلابیون پشیمان از مسیر خود منحرف کند اما تفکر بسیجی جلوی نظام سلطه را گرفته است و هر نقشه ای که نظام سلطه و استکبار در این سی و هفت سال برای این نظام کشیده است، همه نقش بر آب شده و تفکر بسیجی جلوی این موارد را گفته است.

معاون فرماندار مرودشت و فرمانده سپاه مرودشت

محمدی تاکید کرد: ما افتخار می کنیم که دشمن شماره یک نظام سلطه و استکبار هستیم وافتخار می کنیم که نظام سلطه از دست ما عصبانی است و مقابله با نظام سلطه مدال افتخار ماست.

وی بیان داشت: ما در دو سه سال گذشته بیش از سی و پنج میلیارد ریال به بسیجیان مرودشت و مردم تسهیلات ارائه کردیم. در بحث محرومیت زدایی در مرودشت حدود 800 میلیون ریال فقط در سه چهار پروژه علاوه بر اردوهای جهادی هزینه کردیم. 

وی اظهار داشت: سوله صالحین سیدان پانزدهمین سوله ای است که ما به مردم مرودشت تقدیم کردیم. با ساخت سوله ها فقط 6000 متر به عرصه ورزشی شهرستان کمک کردیم و تا سال آینده چهار سوله دیگر در شهرستان ساخته می شود. فقط دو و نیم برابر تمام مستحدثات ورزشی از اول انقلاب تا سال 90 را بسیج از سال 90 تا 94 در کل کشور ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: ما در این سالها 6000 متر فضای ورزشی در شهرستان ساخته ایم اما یک متر و حتی یک سانتی متر برای رفاه حال همکارانمان نداشتیم و این نشان از این دارد که بسیج دنبال انتفاع نیست و جالب اینجاست که اعتبارات بسیج در چند سال گذشته نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش هم پیدا کرده است در حالی که بودجه سایر نیروهای نظامی دو برابر شده است.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان