کد خبر: ۷۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز: عده ای به دنبال دعوت حاشیه دارها به دانشگاه هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در جمع بسیجیان دانشگاه های شیراز در دیدار نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس با اشاره به وضعیت دانشگاه شیراز به ارائه نکاتی پرداختند.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه های شیراز با نماینده مقام معظم رهبری در فارس ضمن تبریک هفته ی بسیج به همه ی دانشجویان بسیجی گفت: خرسند هستیم که بعد از قریب یک سال و نیم توانستیم دوباره به محضر شما برسیم و مطالب و دغدغه های خود را خدمت شما عرض کنیم.

عباس توانا در ادامه با اشاره به وضعیت دانشگاه شیراز و دعوت از سخنرانانی که دارای حاشیه هستند بیان کرد : امروز کسانی در دانشگاه شیراز برنامه ریزی می کنند که در مدیریت ارشد استان پروزه نهضت موج جدید نهضت سخنرانان حاشیه دار را آغاز نموده اند.

وی در ادامه با اشاره به غربت شهدای گمنام دانشگاه ها و به خصوص دانشگاه شیراز گفت : شهدایی در دانشگاه مدفون شده اند که متاسفانه پس از 10 سال هنوز شاهد جاده های خاکی هستیم که دانشجویان برای رفتن به سمت شهدا باید از این جاده مسیر را طی کنند.

توانا  پیرامون صحبت برخی از مسئولین در پاسخ به مطالبه دانشجویان گفت : برخی از مسئولین می گویند ما پول می خواهیم.

وی پیرامون سخنانی مبنی بر حذف دانشگاه پیام نور از عرصه ی علمی کشور گفت: حرکت خزنده ی سیاسی مابین دانشگاه آزاد و پیام نور شکل گرفته است که می خواهند دانشگاه پیام نور را محو کنند. این حجم وسیع دانشجویان پیام نور چه کاری باید انجام بدهند؟

دانشجوی دانشگاه شیراز پیرامون شعار سومین حرم اهل بیت در شیراز و عملکرد مسئولین  تصریح کرد : اخیرا آماری داده اند که شیراز سکولارترین شهر ایران است آیا این آمار صحیح است؟  شورای فرهنگی چه کارهایی انجام داده است.

دانشجوی ارشد اقتصاد دانشگاه شیراز پیرامون امحاء حجم وسیعی از سیب زمینی در جهاد کشاورزی گفت : این یک اقدام عملی در تحریف سیره ی عملی امام خمینی (ره) در میان مسئولین استان است.

وی در پایان با اشاره به برکات حضور سخنرانان کشوری در شیراز و دانشگاه شیراز گفت : امیدورایم که دفتر شما با دعوت از اساتید بزرگ کشوری چون رحیم پور ازغدی و حجت الاسلام پناهیان و دیگر بزرگان بتوانند دانشجویان و مردم را از فیض حضور آنان بهرمند سازند.

نظرات بینندگان