کد خبر: ۷۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

دیدار بسیجیان فیروزآباد با امام جمعه شهرستان

به مناسبت هفته بسیج دست اندرکاران ستاد گرامی داشت هفته بسیج به همراه جمعی از بسیجیان شهرستان با امام جمعه فیروزآباد دیدار کردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فیروزنا، به مناسبت هفته بسیج دست اندرکاران ستاد گرامی داشت هفته بسیج به همراه جمعی از بسیجیان خواهر و برادر با هدف تجدید بیعت با آرمانهای رهبر انقلاب ، میثاق با شهداء ، ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه ، با امام جمعه فیروزآباد دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با گرامی داشت هفته بسیج گفت: کارنامه درخشان بسیج سراسر ایثار اخلاص و از خود گذشتگی چه در جنگ سخت و چه در حوزه جنگ نرم شایسته قدردانی است . بسیج توانسته در تمام حوزه ها توطئه های استکبار را ناکام نماید .

حجتالاسلام پور غلامی اظهار داشت: سپاه ناحیه فیروزآباد در هفته بسیج 250 برنامه در قالب نهضت روشنگری و بصیرتی از جمله برگزاری یادواره شهدا عطرافشانی قبور مطهر شهدا تجلیل از رزمندگان بسیجی دفاع مقدس و برنامه های متنوع دیگر توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می گردد.

در این دیدار حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد با تبریک فرارسیدن هفته بسیج از بسیج به عنوان شجره طیبه و درخت تنومندی یاد کرد و گفت: نظام اسلامی ما نظامی است مردمی ، که بدنه این نظام را بسیج تشکیل می دهد امروزه حضور بسیجیان در صحنه های مختلف باعث ترس و ناامیدی دشمنان در جامعه اسلامی می شود  .

وی با اشاره به این مطلب که آنچه کشور را در مقابل آسیب های دشمن حفظ می کند، بسیج و تفکر بسیجی است تاکید کرد: بسیجیان باید با ادامه دادن راه واهداف شهداء، در راستای حمایت از فرامین مقام معظم رهبری گام بردارند .

نظرات بینندگان