کد خبر: ۷۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

افتتاح یک طرح اقتصاد مقاومتی در بوانات/ اشتغالزایی سه نفر در پرورش شتر مرغ + تصاویر

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوانات گفت: در سومین روز از هفته بسیج طرح اقتصاد مقاومتی پرورش شتر مرغ در بوانات افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، در سومین روز از هفته بسیج که به نام روز خودکفایی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده طرح اقتصاد مقاومتی پرورش شتر مرغ مولد 10 راسی یکی از بسیجیان شهرستان بوانات با حضور مسئولین ادارات شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی بشکار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات در مراسم افتتاح این طرح به خبرنگار ما گفت: این طرح از طرح های اقتصاد مقاومتی می باشد که با حمایت بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد شهرستان توسط بسیجی سعید رحیمی اجرا و به بهره برداری رسید.

بشکار افزود:  طرح پرورش شتر مرغ مولد 10 راسی با سرمایه اولیه 500 میلیون ریال که از این میزان 30 درصد از اعتبارات بسیج سازندگی و مابقی سهم آورده سرمایه گذار می باشد در مجموعه ای به متراژ 500 متر مربع اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بوانات از همکاری این نهاد در ایجاد اشتغال در شهرستان و کمک به تولید سخن گفت و افزود: طرح فوق به صورت مستقیم تا 3 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/224224

 

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان