کد خبر: ۷۹۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
در یادواره شهدای شهرستان خنج چه گذشت

سردار ابراهیمی: بسیجی نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست/ گلایه شدید فرمانده سپاه خنج از عدم حضور مسئولین در یادواره شهدا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس گفت: برخی ها صحبت های حضرت امام(ره) را فراموش کرده اند.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، چهارمین یادواره بزرگ شهدای شهرستان خنج با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، برخی مسئولین و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی 9 دی برگزار گردید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس در این مراسم با اشاره به ویژگی های افراد بسیجی، اظهار داشت: بسیجی فردی عاشق است که لحظه لحظه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کرده است. بسیج یک تفکر است و لباس، سازمان و مجموعه خاصی برای آن تعریف نشده است.

بسیجی نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست/ متاسفانه برخی ها صحبتهای امام(ره) را فراموش کردند

سردار ابراهیمی ادامه داد: تمامی شهدای انقلاب اسلامی اگرچه در سازمان های مختلف بودند اما همیشه افتخار می کردند که اول بسیجی و سپس روحانی، پاسدار، ارتشی و ... بودند. افراد می توانند در هر پست و مقامی باشند اما تفکر بسیجی نیز داشته باشند.

وی افزود: بسیجی برای انقلاب، شهدا و خانواده های معظم این عزیزان، مردم و همچنین ارزشها احترام قائل است و نسبت به مسائل جامعه نیز بی تفاوت نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس، اذعان داشت: بسیجیان ما در تمام دنیا منحصر به فرد بودند و هیچ نیروی مسلحی در دنیا همانند بسیج نبوده که با کمترین امکانات، بیشترین موفقیت ها و پیروزی ها را داشته باشد.

ابراهیمی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام عظمای ولایت بارها فرموده اند که در مقابل دشمنان، بیداری خود را حفظ کنید. در مقابل دشمن باید با بیداری و بصیرت رفتار کرد.

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدا، رهبری حضرت امام(ره) و همچنین مقام معظم رهبری، امروز ایران اسلامی به ام القرای جهان اسلام تبدیل شده و تمامی کشورها از ایران الگو و درس می گیرند.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: وقتی رئیس جمهور کشوری مثل روسیه به محض ورود به کشور، بدون توجه به مراسم استقبال، از فرودگاه مستقیم خدمت مقام معظم رهبری می آید و به مدت دو ساعت صحبت های رهبر جهان اسلام را گوش می دهد، این یعنی جمهوری اسلامی ایران برای همه کشورها الگو شده است.

بسیجی نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست/ متاسفانه برخی ها صحبتهای امام(ره) را فراموش کردند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان به فتنه 88 نیز اشاره نمود و گفت: چرا سران فتنه مرتکب آن خطا شدند و نتوانستند از آن امتحان، پیروز بیرون بیایند و همنوا با دشمن شدند.

ابراهیمی افزود: متاسفانه اکنون نیز برخی ها صحبت های حضرت امام(ره) را فراموش کرده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نیستند و با اعمال و رفتارشان، دل حضرت امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب را آزرده می کنند.

در ابتدای این مراسم نیز، فرمانده سپاه ناحیه خنج در سخنانی ضمن خیرمقدم خدمت میهمانان، به بیان سخنانی از امام خمینی(ره) پیرامون بسیج پرداخت.

بسیجی نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست/ متاسفانه برخی ها صحبتهای امام(ره) را فراموش کردند

سرهنگ علی همتی سروستانی در ادامه انتقادات تندی نسبت به برخی از مسئولین شهرستان مطرح نمود و از عدم حضور آنها در یادواره شهدای شهرستان انتقاد نمود.

وی اظهار داشت: ما قدردان آن مسئولینی هستیم که انصافاً همیشه در برنامه ها حضور داشته اند، اما از آن دسته از مسئولین که بی توجه هستند، گلایه مندیم. هنگامی که مسئول مافوقی از مرکز استان یا کشور به شهرستان می آید، برخی مسئولین خیلی به تکاپو افتاده و جنب و جوش دارند اما متاسفانه در مراسماتی نظیر یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، حضور نداشته و بی تفاوت هستند.

گفتنی است در پایان مراسم، از خانواده های معظم شهدای شهرستان تجلیل بعمل آمد.


بسیجی نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست/ متاسفانه برخی ها صحبتهای امام(ره) را فراموش کردند



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروندی از خنج
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴
0
متاسفانه برخی مسئولین رده بالای خنج فقط اهل شعار دادن هستند و موقع عمل که میشود، همه چیز یادشان میرود. متاسفیم برای مسئولی که نسبت به خانواده های شهدا بی توجه است.