کد خبر: ۸۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

بهسازی 200 کیلومتر جاده خسارت‌ دیده عشایر جهرم از سیلاب

رئیس اداره امور عشایر شهرستان جهرم گفت: 200کیلومتر جاده خسارت‌دیده مناطق عشایرنشین جهرم که در بارندگی های اخیر تخریب شده بود، بهسازی و ترمیم شد.

به گزارش شیرازه الله‌یار درویشی در گفتگو با پسین جهرم گفت: بارندگی های اخیر سبب مسدودشدن جاده های مواصلاتی مناطق عشایری شهرستان جهرم شده بود که تاکنون حدود 200 کیلومتر از جاده ها توسط امور عشایر شهرستان بهسازی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آبرسانی و خدمات رسانی به عشایر شهرستان جهرم به سهولت در حال انجام است، افزود: راهگشایی در تمام مناطق عشایری ضروری بوده که به تناسب در حال انجام است.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان جهرم با بیان اینکه بارند گی اخیر، بیشتر مسیرهای مواصلاتی عشایر را قطع و سبب خسارت به چادر های عشایر، پوشش های پلاستیکی علوفه و جایگاه های دام شده بود، بیان کرد: میزان خسارت ناشی از بارندگی به مناطق عشایر نشین شهرستان جهرم، 200 میلیون تومان برآورد شده است.

درویشی رحیمی خاطرنشان کرد: روز گذشته به اتفاق مدیرکل امور عشایر استان با همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات کانون های اسکان عشایر بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها: جهرم ، عشایر
نظرات بینندگان