کد خبر: ۸۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز: جاهایی که مسئولین غفلت می کنند دانشجویان باید هشدار دهند

مسئول تحلیل بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: مایوس کردن جوانان از آرمان های انقلاب و استکبار ستیزی یکی از مصادیق نفوذ است.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو، مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نفوذ گفت: نفوذ یعنی ورود دشمن به جمع تصمیم گیران و مسئولین برای انحراف در تصمیم گیری هاست.

حامد گلپیچی در ادامه افزود: نفوذ دارای سه سطح است.سطح امنیتی ، سطح اقتصادی و سطح نفوذ فرهنگی و سیاسی است.

وی افزود: مایوس کردن جوانان از آرمان های انقلاب و استکبار ستیزی یکی از مصادیق نفوذ است.

دانشجوی دانشگاه شیراز افزود: آمریکا و استکبار از تمامی ظرفیت ها استفاده میکنند و انها به ذات استکبار و نفوذی هستند.

وی گفت: در سال 88 یکی از علل فتنه نفوذ بود و در ان زمان متاسفانه گلوگاه های آن بسته نشد و شاهد ان هستیم که در برخی موارد حتی فتنه گران در وزارت های مهم نیز ورود کرده اند.

دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه شیراز در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن در مقابله با نفوذ بیان کرد: واردات مواد مصرفی از کشورهایی همچون امریکا زمینه نفوذ را در داخل بیشتر می کند. وقتی توجه به توان داخلی نباشد روزنه ی نفوذ بیشتر می شود.

وی در ادامه با تاکید بر نیاز دانشگاه ها به وجود علوم اسلامی و مصادیق ورودبه دانشگاه ها که مبدا تحولات است گفت: ما هنوز شاهد آن هستیم که متون اسلامی نشده است و ما نیروی مورد نیاز غرب را در دانشگاه های خودمان پرورش می دهیم.

گلپیچی افزود: افرادی وارد دانشگاه ها می شوند و به دانشگاه هادعوت می شوند و دانشجویان را از رشد علمی مایوس می کنند.این ها خود نفوذ و مایوس کردن دانشجویان محسوب می شود.

وی با اشاره به اسناد لانه ی جاسوسی و متون آن پیرامون دانشگاه گفت: در اسناد لانه جاسوسی یکی از اساتید به ظاهر استاد در دانشگاه میگوید با وجود کتاب هایی که ما نوشته ایم ودانشجویان مجبور هستند بخوانند ما به همان هدفی که داریم خواهیم رسید.

گلپیچی افزود: دانشجویان بسیجی باید مفهوم نفوذ را برای دانشجویان تبیین کنند. زمانی که ویروس به بدن افراد وارد می شود آنان که آمادگی بیشتری داشته باشند آسیب کمتری خواهند دید.

وی گفت: جاهایی که مسئولین غفلت می کنند دانشجویان باید هشدار دهند.

گلپیچی در انتها گفت: دانشجویان باید تلاش کنند تا با ارائه مقالات علمی متناسب با نیاز های کشور ما را از واردات بی نیاز کنند تا نفوذ محقق نشود.

نظرات بینندگان